Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Muse is jaren 2000 (of toch doorbraak, eerste album was in 1999), denk dat er voor die rockband uit jaren 90 maar drie mogelijkheden zijn: PJ, FF of RHCP. Waarbij ik PJ grootste kans toedicht.
Hopelijk ...
FF op Parklife zoals eerder deze week ergens geopperd en PJ op Rock Werchter en ik hou me voor de rest koest :-)
Al is er nog nergens beweging bij deze 2 bands ...

• Leuk
Waarderingen: phil en Everyknight
Met alle focus op mogelijke headliners, de kleinere namen niet vergeten. Na mijn pleidooi voor Billy Strings na zijn geweldige album 'So Much For Goodbyes', wil ik deze keer pleiten voor Ezra Collective. Hebben met 'Here because Of Hope' net een fijn album uitgebracht en staan in februari 2 x in een uitverkochte AB. Lijkt mee een goeie 3e/4e band in Barn of KlubC headliner?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Met alle focus op mogelijke headliners, de kleinere namen niet vergeten. Na mijn pleidooi voor Billy Strings na zijn geweldige album 'So Much For Goodbyes', wil ik deze keer pleiten voor Ezra Collective. Hebben met 'Here because Of Hope' net een fijn album uitgebracht en staan in februari 2 x in een uitverkochte AB. Lijkt mee een goeie 3e/4e band in Barn of KlubC headliner?
Die gaan hoge spot KluB C krijgen lijkt me. Was hier al eens geopperd.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en ptjaeckx
Ez Collective op way out west gezien. Was super concert. Kan je ook op namiddag of vroege avond op de main zetten.

• Haha
Waarderingen: Mr. Y
J'ai entendu des rumeurs concernant un grand groupe de rock des années 90, un artiste R&B majeur et un artiste contemporain de renom (cela pourrait concerner tous les événements). Et la confirmation de 7 jours. C'est assez clair, mais je me demande si on peut l'intégrer. L'année dernière, j'avais entendu des choses de la même source qui se sont avérées partiellement vraies.
Does Justin Timberlake count as "R&B" ?

• Verdrietig
Waarderingen: swissepfan
Of is dit al een hint?
kom bij Fascination niet verder dan een band die er vorig jaar al stond. Artiesten die al overleden zijn, of niet (sub)headliner zullen zijn
Fascination is ook een nummer van Tamino haha (maar die gaf aan een long break te nemen na Gent Jazz)

Ik zou wel warm lopen van een Fred Again als dance act als afsluiter van de mainstage maar weet niet of iedereen daar zo warm van zou lopen 😅

Ik hoorde iets waaien van een grote rockgroep uit de 90's, een grote r&b artiest en een grote hedendaagse artiest (kan voor alle events gelden). En de bevestiging van 7 dagen. Redelijk hard open deuren intrappen maar benieuwd of we het kunnen inpassen. Vorig jaar uit dezelfde hoek ook dingen gehoord die achteraf maar voor de helft correct waren.
Grote r&b artiest: Travis Scott

Users who are viewing this thread