Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ja, dat leek meer op een dj-set met een gastrapper op PKP
Het was niet het soort optreden van Chase and Status waar de echte zanger bv Stormy live zijn met hun gemaakte nummer zingt Backbone, hun volledig live act is veel beter.
ze op hun live piek meegemaakt 2010-2014?

Lijkt een unpopular opinion hier, maar ik vind die nieuwe plaat van Muse echt vet en zou ze graag terug zien. In 2023 ook echt hoogtepunt van die editie voor mij.
Rosalia gemist? Voor min niet alleen het hoogtepunt van die editie, maar van 15 jaar dat ik naar RW ga.

Ja is zeker ook nooit verkeerd. Alleen maar verliezers in dit verhaal (of winnaars).
Beide een gevalletje "I won but a what cost..." Volgende week Muse aankondiging dus? Zou het dan ook wekelijks een aankondiging worden of gaan ze weer even op sabbatical tot november?

Tame Impala was op instigatie van de groep zelf. Als ze met Muse komen is dat omdat Werchter zelf beslist ze aan te kondigen. En dat betekent meestal ook dat ze - zoals altijd uit verleden wel blijkt - op regelmatige basis wel namen lossen dan. Ik vermoed dat we dan op enkele weken de grootste namen zullen kennen. Met start ticketverkoop dan eind oktober, begin november?

• Winning
Waarderingen: mattman
Laat het los. Als ze het wilden doen, moest dat vlak na corona gebeuren. En dat zal sowieso ook onderzocht zijn. Maar zolang ze in Werchter zitten, zie ik het niet gebeuren.
Er is ook een verschil tussen een tweede Main Stage voor 88.000 man of een iets meer genre gericht festival voor 55.000.

De groepen die op de North van Graspop staan, zouden heel veel moeite hebben om de The Barn te vullen.

• Thinking
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread