Rock Werchter 2027

Ja klopt, maar Herman is soms onnavolgbaar op dat vlak.
Zal er wat van afhangen hoe de puzzel valt.
Linkin park kan op zichzelf een weide uitverkopen maar ik denk eerlijkgezegd zelfs met Muse dat je dat niet kan, dus dan moet je al een sterk dagprogrammer erbij zetten, en ik zie niet hoe Herman dat kan verantwoorden. zal volgens mij gewoon terug TW classic in de plaats van park life worden. zeker gezien de controverse rond de invulling van park life deze editie denk ik niet dat er veel mensen op face value een kaart gaan kopen voor een "dag gitaren en alternatiever rock" wanneer ze dat dit jaar niet gekregen hebben.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en jimmywe
Mijn voorspellingen

Olivia Dean / Raye
Nothing but Thieves / Muse
Sam Fender / Fontaines DC
Blink 182 / Pearl Jam

Twijfel een beetje over de volgorde van Sam Fender en Fontaines DC.

So many Fontaines DC t shirts there this year and they are 100% touring in the spring next year so a high spot could be possible I guess. (Would have to be very high)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en Joslittel
So many Fontaines DC t shirts there this year and they are 100% touring in the spring next year so a high spot could be possible I guess. (Would have to be very high)

Predict that they headline the festivals in August due to spring headline shows. Pukkelpop would be the most probable choice in that sense.

Ik heb eigenlijk geen specifieke band wensen. Mijn grote wens is dat ze weer zo'n sterk divers en gebalanceerd geheel neerzetten zoals dit jaar. Geen gekke themadagen. Maar een mooie boeket aan bands van progressieve metal tot Mexicaanse dance salsa en alles wat daar tussen zit. En paar klassiekers uit de 70/80's, wat meezingers uit de 90/00's, een paar frisse grotere namen, een paar omhoog geschoten populaire namen en een belegen act die niemand verwacht had. Dan heb ik weer fantastische dagen.

Users who are viewing this thread