Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik begreep dat Axl zich verrassend herpakt had in de Ziggo.
Dus ik ga voor:
Guns n Roses
Nothing but thieves
Linkin Park
Verder zou ik het voor mijzelf heerlijk vinden als bijvoorbeeld volbeat, dropkick murphys en the offspring weer eens passeren. U bent natuurlijk allen welkom in de pit.
Van sommige suggesties word ik toch echt niet warm, helaas. De verdeling nu vond ik goed met een nieuwe headliner, een gevestigde waarde en een rockheadliner. Al mag van mij die 3e spot ook pop zijn bijvoorbeeld, zolang we ook iets nieuws en iets gekends hebben. Pearl Jam, Dua Lipa, Bring Me The Horizon bijvoorbeeld. Doe maar duur
Van sommige suggesties word ik toch echt niet warm, helaas. De verdeling nu vond ik goed met een nieuwe headliner, een gevestigde waarde en een rockheadliner. Al mag van mij die 3e spot ook pop zijn bijvoorbeeld, zolang we ook iets nieuws en iets gekends hebben. Pearl Jam, Dua Lipa, Bring Me The Horizon bijvoorbeeld. Doe maar duur