Graspop Metal Meeting 2027

Voor wie al wilt beginnen met inluisteren voor graspop volgend jaar, het nieuwe motionless in white album is vandaag uitgekomen🤘
Enkel nog maar half-aandachtig geluisterd in de auto. Wat zeg de fan in jezelf?
Hier een lichte teleurstelling van wat ik tot nu toe opving. De breakdowns zijn wel weer op punt. De LP arriveert vandaag, dus hopelijk vanavond nog een deftige luistersessie na het werk šŸ¤žšŸ¤˜

Enkel nog maar half-aandachtig geluisterd in de auto. Wat zeg de fan in jezelf?
Hier een lichte teleurstelling van wat ik tot nu toe opving. De breakdowns zijn wel weer op punt. De LP arriveert vandaag, dus hopelijk vanavond nog een deftige luistersessie na het werk šŸ¤žšŸ¤˜
Mwah moet het allemaal nog een aantal keer luisteren. er staan wel een paar bangers op die live goed gaan werken maar ze raken me wel een beetje kwijt als ze meer de elektronische richting op lijken te gaan, vind die sound toch nog niet echt werken voor ze tot nu toe.

dat rustige nummer met Skylar Grey is wel prachtig overigens (was al uit maar had hem nog niet geluisterd)

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Amaranthe is wel een band die nog op mijn bucket list staat
Wil ik graag eens live zien maar ook net niet graag genoeg om naar een los concert te gaan
verder weinig bijzonder op die posters.
welke band staat er rechts van melissa bonny?

Melissa Bonny mag van mij ook best doorkomen! Al is Ad Infinitum zelf ook eindelijk welkom hoor! Een van mijn favoriete bands in modern symphonic metal.
Ongeveer 25 dagen na Graspop en 25 dagen voor Alcatraz dus ik zet het in beide topics

Bekijk bijlage 21874
Morgana Lefay is ook een interessante! Wist niet dat die nog bestonden tbh. Mix tussen Thrash en Power. Leuk voor vroeg in de Metal Dome misschien

Dit is niet moordenaar en nazi Varg Vikernes (bekend van Mayhem en zijn project Burzum), maar de band Varg uit Beieren.
Oh kut... Die hadden beter een andere naam kunnen zoeken. Even geluisterd, heel erg vet eigenlijk.

Dan mag alles ook naar GMM komen voor '27 (behalve Feuerschwanz dan want dat zou herhaling zijn).

• Haha
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread