Graspop FESTILEAKS meeting 2026

Simoni

Dagopener
1 jun 2022
522
792
Aangezien we volgende week deze tijd richting onze heilige wei aan het afzakken zijn is het hoog tijd om onze Festileaks meeting op Graspop vast te leggen.

Ik stel voor om terug af te spreken aan het grote kruis aan de linkerkant (Northstagekant) van het hoofdpodium.

Voor donderdag kwam het voorstel om na Ankor (spelen tot 14:00u) Samen te komen.

Donderdag Hoofmeeting 14:15u kruis Northstage?
Vrijdag ?
Zaterdag?
Zondag?

Andere voorstellen + Vrijdag - Zaterdag - Zondag natuurlijk ook welkom!

Zin in 🤘

Bijlagen

• Graspop map.jpg
    Graspop map.jpg
    199 KB · Weergaven: 17
We vertrekken pas donderdag richting Dessel naar Metal Town.
Afhankelijk van hoe snel we daar kunnen opzetten en onze eerste pilsjes achterover kunnen tikken, hoop ik (voor de eerste keer) aan te kunnen sluiten bij de meeting.

Danko Jones stond alvast op m'n lijstje om te bekijken, maar dat kan evengoed van een afstandje. :)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en MetalLimbo
Mijn clashfinder heeft geen groene of blauwe groepen op donderdag om 14u15.
Dus als nu mijn goudvissenbrein het wilt onthouden ben ik er bij.

(combichrist is rood en dus not see, blackgold/danko jones zijn licht paars, dus kunnen, maar moeten niet)

En de vrijdagmeeting, dat was toch gewoon in de Marquee bij de geclaimde jupilerdrager. (tussen 12u en 21u45)

Donderdag nog een examen afnemen en daarna zo snel mogelijk naar Dessel, maar geen idee of ik 14:15 haal. Vermoedelijk zal het eerder een andere dag zijn :)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ik wou eigenlijn Dying Wish zien. Maar in normale omstandigheden had DW een clash geweest met Danko Jones. Waarom nu niet? Omdat Danko Jones hun geluid vorige keer op de Jupiler stage ... ik heb er nog steeds nachtmerries van!

Maar allee tis goed. Ik zal Danko Jones nog een herkansing geven. Maar owee als de mix opnieuw slecht is eh!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread