Toch weer 3 leuke albums uit mijn luisterlijstje:
Chrome Cell Torture – Ibiza: Ik vind dit wel een heel fijne (post)punk-plaat. Het wordt omgeschreven als een mix van hardcore, punk en gothic met een rauw geluid. Vooral de nummers ‘Warm Donation’, Bushman’, ‘Bury The Boy’, ‘Cop Out’ en ‘The Good That Hurt Does’ vind ik erg lekker.
mary in the junkyard – Role Model Hermit: Rotown omschrijft het als een band die zich met poëtische en rauwe songs beweegt tussen breekbare indie, postrock en subtiele elektronica, gedragen door Clari Freeman-Taylor’s indringende stem en een sound die tegelijk teder en onstuimig aanvoelt. Ik moet er in eerste instantie wel een beetje aan wennen, maar hoe meer nummers ik beluister, hoe beter ik het vind. Best een aardige plaat dit. Gewoon beluisteren dus. ‘Crash Landing’ en ‘Thou Shalt Sprout’ vind ik heel fijne nummers.
Smirk – Speculative Fiction: Ik moet zeggen dat ik dit ook een alleraardigst (post)punk-album vind. Eenvoudig, maar toch lekker. ‘Victimry’, ‘Perfect World’ en ‘Ritual Torture’ zijn mijn favoriete nummers.