Album releases 2026

Hoewel hij al ongeveer in zn geheel uit was, vind ik die van The Plot in You echt waan - zinnig

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: B0G5
Mourir de vreemde eend bij Pelagic heeft ook een hele goede nieuwe plaat vandaag Nous, Le Venin

Het is hun derde album maar het eerste waar Théophile Antolinos (BRUIT ≤, M83) actief aan meegewerkt heeft en dat is er wel aan te horen want aan de dissonante black metal worden nu ook atmosferische & post metal elementen toegevoegd.

Madonna's album net voor het eerst aangezwengeld tijdens een uurtje sportschool. Huh ik zag het niet aankomen maar dat viel echt vrij goed?! 🤔 Later nog eens luisteren maar lijkt me haar beste werk sinds tijden.

Verder de nieuwe Muse voor het eerst opgezet. Een beetje huiverig na die laatste matige albums maar dit vind ik wel weer een paar stappen beter. Verrassend dansbaar, soms beetje Discovery of Future Nostalgia vibes. Bij zo'n Nightshift Superstar checkte ik zelfs of ik op m'n telefoon niet bij een nieuwe track van the Weeknd was beland. 😁

Twisted Teens - Florida Water Blues (country punk, garage, rock 'n roll)
Billy Gardner & Friends - Last of the Natural Light (indie rock, Baroque pop, folk rock)
TENGGER - Sky (electronic psychedelia, krautrock)
Nighttime - Looking Glass (psych folk, cosmic avant-americana)
Ebbb - Shallow Hits (electronic pop, experimental pop, Balearic indie)

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread