Werchter Boutique 2026

ik heb dat zelf niet als irritant ervaren, alle andere podia ging het programma immers gewoon door. Kan me best voorstellen dat ze het wilde aankijken of ze MA toch nog op de stage konden krijgen. Waar ik het wel met je eens ben is dat ze transparanter hadden moeten communiceren aangaande wat de mogelijke opties waren die ze evalueerden. Ik denk dat mijn punt meer is dat het gemakkelijk is om op je keyboard, zonder dat je er bent, allemaal oordelen de wereld in te slingeren (i.e. gebeurt nooit hier, beetje wind whatever, etc).
Er was veel volk vertrokken naar hun hotel, dan ineens bericht dat ze spelen. Er zijn dan veel mensen teruggekeerd om daar dan meer dan een uur in de regen te staan om dan botweg te horen dat het toch niet doorgaat. Dat zijn gewoon serieuze fouten.
En dan spreken we nog niet over het volk dat uren aan de ingang heeft staan wachten om binnen te mogen.
 
  • Wow
Waarderingen: Everyknight
Er was veel volk vertrokken naar hun hotel, dan ineens bericht dat ze spelen. Er zijn dan veel mensen teruggekeerd om daar dan meer dan een uur in de regen te staan om dan botweg te horen dat het toch niet doorgaat. Dat zijn gewoon serieuze fouten.
En dan spreken we nog niet over het volk dat uren aan de ingang heeft staan wachten om binnen te mogen.
In tegenstelling tot werchter was er niet echt onweer in de lucht en was het meer torrential rains en windstoten. in zo'n geval kan ik me voorstellen dat je het open houdt en kijkt hoe eea zich ontwikkeld. Bij de onweers dreiging op werchter kan ik me voorstellen dat je het veld leeg wilt hebben. Ik ben een groot race fan en zie het meer als indy en nascar in de US waar je het ook vaak uren moet uitzitten voor dat je weet waar je aan toe bent. Anyhow onze avond is er niet minder om geweest en blij dat ze in staat waren enkele podia open te houden
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Users who are viewing this thread