Er was veel volk vertrokken naar hun hotel, dan ineens bericht dat ze spelen. Er zijn dan veel mensen teruggekeerd om daar dan meer dan een uur in de regen te staan om dan botweg te horen dat het toch niet doorgaat. Dat zijn gewoon serieuze fouten.ik heb dat zelf niet als irritant ervaren, alle andere podia ging het programma immers gewoon door. Kan me best voorstellen dat ze het wilde aankijken of ze MA toch nog op de stage konden krijgen. Waar ik het wel met je eens ben is dat ze transparanter hadden moeten communiceren aangaande wat de mogelijke opties waren die ze evalueerden. Ik denk dat mijn punt meer is dat het gemakkelijk is om op je keyboard, zonder dat je er bent, allemaal oordelen de wereld in te slingeren (i.e. gebeurt nooit hier, beetje wind whatever, etc).
En dan spreken we nog niet over het volk dat uren aan de ingang heeft staan wachten om binnen te mogen.