Live is Live 2026

Ik heb een ticket gekocht voor de parking van Live is Live zelf (in de buurt van P+R Melsele). Iemand die weet hoeveel tijd we moeten rekenen van die parking tot festivalterrein? Probeer in te schatten wanneer ik moet vertrekken om Epica ook nog mee te pikken (vertrekken na het werk maar indien nodig iets vroeger).
Wij stonden daar gisteren geparkeerd voor Nick Cave. In het doorgaan de tijd niet gerekend, maar ging vrij vlot. Denk zeker niet veel langer dan een half uurtje van auto naar weide, inclusief shuttlebus. In het terugkeren was Nick Cave rond 23u40 gedaan geloof ik en zaten we om 00u05 al in de auto.

• Pray
Waarderingen: Parfex
Haha, dat zou kunnen, maar ik was bij geen van beide groepen :D
Ik ben een dame die in het gezelschap was van 2 mannen, en we stonden inderdaad aan de linkerkant.
Haha oke! En ik beaam wat u zei hoor. Ik heb al lang een 'festival-filter' voor mezelf gemaakt in de zin: 'Probeer u niet te storen aan de praters.'

• Pray
Waarderingen: nikita
Haha oke! En ik beaam wat u zei hoor. Ik heb al lang een 'festival-filter' voor mezelf gemaakt in de zin: 'Probeer u niet te storen aan de praters.'
Dat is een heel nuttige filter!
Ik vrees dat die van mij verroest is door het geweldige publiek binnen de metalniches waar ik me meestal in bevind.
Praters bij Nick Cave begrijp ik niet goed, want waarom koop je dan een ticket. In het geval van Floodlights vond ik het vooral wat genant.
De band leek er zich gelukkig niet aan te storen en speelde voor al wie wel wou luisteren.

• Leuk
Waarderingen: B0G5, Jamel en koekroeck
Gemoedelijk, gezellig. Leuk terrein.
Heel het stuk rond de vijver is wel afgesloten vandaag.

Keolis event shuttle op 10 minuutjes wandelen, ideaal. Wat anders dan die bushalte bij Werchter, God wat was ik gisteren vergeten hoe ver dat ding is .

Gemoedelijk, gezellig. Leuk terrein.
Heel het stuk rond de vijver is wel afgesloten vandaag.

Keolis event shuttle op 10 minuutjes wandelen, ideaal. Wat anders dan die bushalte bij Werchter, God wat was ik gisteren vergeten hoe ver dat ding is .
Is er dan buiten wat frietjes en een stuk pizza nog wat te eten?

Speciale bieren?
Staat ook een soort Cristal café maar nog niet binnen geweest. Vermoedelijk daar wel wat speciale bieren .

affligem 0,0, grimbergen blond en dubbel, mort subite kriek en hapkin
gisteren was er nog een standje van Dok brewing company met hun biertjes, maar dat was aan het water, dus tenzij die verplaatst zijn lijkt dat niet open vandaag

• Leuk
Waarderingen: kaiser
Hier werd al geïnsinueerd dat zaterdag beter verkocht had. Zou me sterk lijken.
In tegenstelling tot wat @jimmywe beweerde, zaterdag waren er meer dan 30.000 bezoekers en vrijdag waren er ongeveer 25.000 bezoekers.
Allebei best mooie cijfers die dicht bij die van BKS aanleunen (met een groter artiestenbudget voor BKS vermoed ik).
Best ook redelijk wat Nederlanders kon ik zaterdag vaststellen op het terrein.

Info van ATV:de Antwerpse regiozender

Nick Cave imponeert in Antwerpen​

Muziekfestival Live is Live kan terugblikken op een geslaagde tweede dag. 30.000 bezoekers zakten gisteren af naar de Middenvijver en dat toch vooral voor één man: Nick Cave.​

In tegenstelling tot wat @jimmywe beweerde, zaterdag waren er meer dan 30.000 bezoekers en vrijdag waren er ongeveer 25.000 bezoekers.
Allebei best mooie cijfers die dicht bij die van BKS aanleunen (met een groter artiestenbudget voor BKS vermoed ik).
Best ook redelijk wat Nederlanders kon ik zaterdag vaststellen op het terrein.

Info van ATV:de Antwerpse regiozender

Nick Cave imponeert in Antwerpen​

Muziekfestival Live is Live kan terugblikken op een geslaagde tweede dag. 30.000 bezoekers zakten gisteren af naar de Middenvijver en dat toch vooral voor één man: Nick Cave.​

Maanden liep de verkoop van de zaterdag ruim voor. Maar de acties en het weer hebben de balans anders doen keren.

Maanden liep de verkoop van de zaterdag ruim voor. Maar de acties en het weer hebben de balans anders doen keren.
Denk dat er velen zaterdag zijn thuisgebleven door de hitte en verwachte onweders en omgekeerd velen die lastminute zondag toch nog kwamen omdat er ideaal festivalweer werd voorspeld.

Users who are viewing this thread