Live is Live 2026

Eigenlijk is er dus een grote kans dat het volgend jaar weer doorgaat.
Vraag blijft dan alleen welke namen er dan geboekt kunnen worden.
Electric callboy zit bij scorpio, zouden ze op zich ook wel een mooie metaldag rond kunnen bouwen
 
Ze willen groeien naar 40k, dan boek je toch geen Electric Callboy als headliner denk ik dan.
Trivium, bullet for my valentine, ec en beast in black zitten allemaal op scorpio, die allemaal samen is toch al een mooie affiche. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
 
Ze willen groeien naar 40k, dan boek je toch geen Electric Callboy als headliner denk ik dan.
40k dat doe je niet zomaar ook, daar heb je gewoon tijd voor nodig om mensen met je vertrouwd te maken.
Alsook, de lineup van live s live is gerecycleerd, daar staat geen enkele band op die je niet het vorige jaar of zelfs hetzelfde jaar kon zien.

Vooral voor die metal dag mag er wel wat meer durf komen want om nu heel eerlijk te zijn, neem iron maiden weg en er komt nog geen duizend man naar wat er overblijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe
Trivium, bullet for my valentine, ec en beast in black zitten allemaal op scorpio, die allemaal samen is toch al een mooie affiche. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
evanescence, trivium, bullet for my valentine, elder, from fall to spring, filter, lord of the lost, luna kills, one ok rock, royal republic, self deception

kan je iets mee maar kan je ook niks mee. je hebt altijd wel iets nodig van livenation vrees ik

Al kan dit rijtje wel een leuke lineup worden het zal geen 40k trekken
electric callboy
evanescence
bullet for my valentine
from fall to spring
self deception


met dan elder in de forest stage ofzo samen met wat unaffiliated bands (gnome?)
ik weet ook dat er nog meer bands zijn die SKP boekt die daarom niet persee op hun lijst staan: paledusk, melrose avenue, ..
 
Als je een festival van 25k wil hebben als minimum, en metal boekt, moet je alvast niet in de periode van Graspop gaan zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex
Ken heel wat mensen die wel tickets hebben voor 1 of andere dag van LIL maar ook niet weten of ze wel gaan. Want gekregen. Ken amper iemand die er gekocht heeft.
 
ik ken wel best wat mensen die een ticket gekocht hebben voor Iron maiden hoor. ik denk dat je daar altijd een ondergrens hebt aan mensen die altijd een kaart kopen. Alleen inderdaad, je zit al in de graspop periode, niet iedereen heeft eindeloos budget
 
Ken heel wat mensen die wel tickets hebben voor 1 of andere dag van LIL maar ook niet weten of ze wel gaan. Want gekregen. Ken amper iemand die er gekocht heeft.
Ik ken een heel aantal die voor Nick Cave gekocht hebben aan volle prijs zelfs. Maar die heeft nu eenmaal heel toegewijde fans.
 

Users who are viewing this thread