Alle vraagtekens over de toekomstbestendigheid van dit festival ten spijt, ik heb inmiddels wel echt enorm veel zin in zondag! Eindelijk eens Nick Cave live zien, dat staat al heel lang op de lijst. En met in elk geval Eefje de Visser, Benjamin Clementine en Floodlights staat er daarvoor ook het één en ander waar ik nieuwsgierig naar ben.
Verder veel positiefs gehoord over het festivalterrein, dus ook zin om die te leren kennen. Wel een serieuze domper te verwerken gekregen: waar ik tot voor kort bij de FAQ nog iets las over een 'speciaalbierenbar' is dat stukje opeens verdwenen. Dus dat wordt serieus vrezen voor een Crystaldag. Maarja, we doen het er maar mee.