Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Trivium, bullet for my valentine, ec en beast in black zitten allemaal op scorpio, die allemaal samen is toch al een mooie affiche. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
40k dat doe je niet zomaar ook, daar heb je gewoon tijd voor nodig om mensen met je vertrouwd te maken.
Alsook, de lineup van live s live is gerecycleerd, daar staat geen enkele band op die je niet het vorige jaar of zelfs hetzelfde jaar kon zien.
Vooral voor die metal dag mag er wel wat meer durf komen want om nu heel eerlijk te zijn, neem iron maiden weg en er komt nog geen duizend man naar wat er overblijft.
Trivium, bullet for my valentine, ec en beast in black zitten allemaal op scorpio, die allemaal samen is toch al een mooie affiche. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
evanescence, trivium, bullet for my valentine, elder, from fall to spring, filter, lord of the lost, luna kills, one ok rock, royal republic, self deception
kan je iets mee maar kan je ook niks mee. je hebt altijd wel iets nodig van livenation vrees ik
Al kan dit rijtje wel een leuke lineup worden het zal geen 40k trekken
electric callboy
evanescence
bullet for my valentine
from fall to spring
self deception
met dan elder in de forest stage ofzo samen met wat unaffiliated bands (gnome?)
ik weet ook dat er nog meer bands zijn die SKP boekt die daarom niet persee op hun lijst staan: paledusk, melrose avenue, ..
Al kan dit rijtje wel een leuke lineup worden het zal geen 40k trekken
electric callboy
evanescence
bullet for my valentine
from fall to spring
self deception
Ken heel wat mensen die wel tickets hebben voor 1 of andere dag van LIL maar ook niet weten of ze wel gaan. Want gekregen. Ken amper iemand die er gekocht heeft.
ik ken wel best wat mensen die een ticket gekocht hebben voor Iron maiden hoor. ik denk dat je daar altijd een ondergrens hebt aan mensen die altijd een kaart kopen. Alleen inderdaad, je zit al in de graspop periode, niet iedereen heeft eindeloos budget
Ken heel wat mensen die wel tickets hebben voor 1 of andere dag van LIL maar ook niet weten of ze wel gaan. Want gekregen. Ken amper iemand die er gekocht heeft.