Live is Live 2026

Als hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar tickets Iron Maiden...ik heb er nog 4 die weg mogen aan 20 eur per stuk. Ja het zijn de gratis tickets, nee, ik wil er geen winst op maken, ik probeer het geld te recupereren van onze veel te duur betaalde tickets die we nu via ticketswap aan de helft van de prijs moesten verkopen...

• Thinking
Waarderingen: yannickd
Als hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar tickets Iron Maiden...ik heb er nog 4 die weg mogen aan 20 eur per stuk. Ja het zijn de gratis tickets, nee, ik wil er geen winst op maken, ik probeer het geld te recupereren van onze veel te duur betaalde tickets die we nu via ticketswap aan de helft van de prijs moesten verkopen...
🤣🤣🤣

Nog steeds verboden volgens de Belgische wetgeving. Er is een reden dat je ze niet op Ticketswap kan zetten you know. Het is niet omdat je ergens anders verlies maakt, dat dit niet geldt als 'verkopen met winst'.

Een algemene oproep dus om graag geen berichten meer te posten over gratis tickets die worden verkocht (behalve als je ze ook gratis weggeeft natuurlijk). Spreekt voor zich dat wij als Festileaks ook geen illegale praktijken mogen faciliteren.

Users who are viewing this thread