Live is Live 2026

Dit is de start van een volledig nieuwe wereldtournee want hij heeft ondertussen een nieuw album gemaakt. Kan het niet vergelijken met zijn classic passage waar ik geen beelden van ken. Maar wel met zijn pinkpop passage een tijdje terug (2023 of 2024?) waar hij het zingen grotendeels aan het publiek overliet en een lome indruk maakte.
Ik ben vorig jaar naar classic geweest en dat was best in orde. Hij zong alles zelf en was redelijk energiek, enige minpunten waren te veel praten tussen de liedjes en wat te veel covers.
Ik weet dat hij wel last heeft gehad van long COVID, mogelijk dat hij daardoor tijd mindere optredens heeft gegeven die periode.

Zoals ik het zo zie op de beelden, zelfde productie. Kan alleen niet zien of hij uit het dak van het podium komt, dat was vorig jaar wel zo.

Dat praten en die covers hield ik toen niet vol.

Dit is de start van een volledig nieuwe wereldtournee want hij heeft ondertussen een nieuw album gemaakt. Kan het niet vergelijken met zijn classic passage waar ik geen beelden van ken. Maar wel met zijn pinkpop passage een tijdje terug (2023 of 2024?) waar hij het zingen grotendeels aan het publiek overliet en een lome indruk maakte.

Kijk gewoon naar de setlist he. Het is gewoon..op een detail hier en daar na...gewoon exact dezelfde show en die was zoals Jimmy zei vorig jaar op Classic al niet goed.

Te veel ingestudeerd gelul, duffe covers....het is een schim van de show die hij in het Sportpaleis gaf.

Users who are viewing this thread