Live is Live 2026

Je kan inderdaad eenvoudig een parkeerplaats reserveren voor 1 euro en dan is het een 15-20 minuutjes wandelen naar de festivalsite.
Welke parking is dat dan? Want op de site van Live is Live sturen ze je naar P+R Mersele en daar kost een ticket €20 en dat is nog 4km naar de middenvijver.

Tussenstand (update bij benadering):

IM (+45 winnaars, sommigen meer dan eens):
koekroeck,kaiser,Yentel De Buyser,Royke,gy0n,jonveras,MrScissorhands,Jodi,piodo,musicislife,
HeteJulie,nathanvdk,B0G5,Special Monkey,Loek123,annekekoekepanneke,Karel_073,dann,Arnaud de Luikenaar,Cooman666,
Tompie,Yentel De Buyser,JohndeBever,Chiefs,Parfex,RS80,saurus,stijn1617899910,BatMutsje,kevinr,
bonnymaster,jarne,dvdh666,Sandow,Lowlandicus,Festivalgek,Jean, degrotegeneraal, Zecke, Burgernfries,
Timmetje,Joss, jvandeweyer, xaeres, vdb44, imac, won666, aangenaam, jobe (laatst toegevoegd)

NC (5 winnaars):
Loek123, degrotegeneraal, kaiser, koekroeck, Tompie, (laatst toegevoegd)

RW (1 winnaars): aangenaam

Laatst bewerkt:
Ik heb al een 50 tal keer deel genomen voor Iron Maiden en heb dinsdag ochtend om 06 of 07 h een ticket gewonnen. Ook voor de twee andere doe ik mee af en toe maar nog niks tot hier toe

Als jullie de stand willen bijhouden. Deze nacht net na 2u, voor de 2e keer tickets IM gewonnen! Vrienden hiermee gelukkig gemaakt!

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Vannacht rond 4:20u tickets voor Maiden gewonnen.
Nu had ik maanden geleden al tickets gekocht voor Maiden concert in de Ziggo Dome maar bij goed weer pak ik ze ook nog mee in Antwerpen.
Mijn bevindingen met deze prijsvraag na +/- 20 proberen;
De laatste paar keer steeds postcode van Mol ingegeven, daarvoor altijd mijn eigen Limburgse postcode gebruikt?
Als je in het begin 3 keer *Live* hebt staan op het rad dan ga je winnen is mijn ondervinding?

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Hier ook al 8 duo's gewonnen door familie en vrienden, alleen voor iron maiden. Voor de andere 2 nog geen geluk.

Hier na ontelbaar veel pogingen nog geen succes, begin het wel zat te raken. 😬

Zou geen issue moeten zijn dat ik het met een NL postcode doe, lijkt me?

Hier na ontelbaar veel pogingen nog geen succes, begin het wel zat te raken. 😬

Zou geen issue moeten zijn dat ik het met een NL postcode doe, lijkt me?
Postcode lijkt me niet relevant, aan het einde van deze actie zijn er vermoedelijk voldoende IM-tickets om onderling te delen (op voorwaarde dat alles tegen 15/6 officieel gelukt is)

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread