Ik was er vorig jaar ook voor het eerst sinds 2014. En ja het is enorm veranderd maar wat wil je na al die jaren. Heb me samen met de vrouw gewoon uitstekend vermaakt.
Niet alle veranderingen zijn slecht:
-Het eten was al goed maar is nu echt spectaculair, je kunt de gekste dingen eten en het is echt restaurant of goede food truck kwaliteit
-Sombr hypes kunnen live ineens hartstikke tof zijn, het kostte Chapel Roan ongeveer 3 minuten om mij over de streep te halen, dikke grijns tussen de blije gen z’s (met mijn grijze haren in mn tool shirt)
- ‘s nachts is echt IEDEREEN aan de drugs, en dat levert een veel vriendelijkere sfeer op dan die bezopen toestanden van vroeger (het helpt als je drugs zelf leuk vind uiteraard)
- minder willen zien is juist leuk op lowlands, zo kom je ineens veel vaker in de Lima of X-ray of dus toch bij Sombr
- Het terrein is inmiddels geperfectioneerd, vooral ‘s nachts ziet het er uit als een soort lsd flipperkast. Totale overstimulatie maar vet hoor.
- Zitplekken, dat was vroeger echt minder. Overal terrasjes, stoelen, bankjes, hangmatten enz je kan zitten en je rust pakken. Vorig jaar met de vrouw allebei een terrasstoel gejat en bij de alpha al zittend met een pint naar Raye gekeken haha
Het is eerst ff een cultuur shock maar na eventjes open te stellen ben je toch gewoon weer op lowlands.
Dan storen die yuppies je ook meteen niet meer
We zijn er dit jaar dus gewoon weer! En eerlijk gezegd denk ik dat we het wel weer een paar aaneengesloten jaren blijven doen.