Lowlands 2026

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Camping 6 wordt volgens mij gewoon klaargemaakt hoor. Stel dat door geweldige weersverwachtingen alle resterende kaarten op de laatste dag toch nog de deur uitvliegen, dan kan je niet alsnog een camping opbouwen als organisatie.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Verwacht maar niet dat ze gaan uitverkopen. Ze hebben natuurlijk heel wat vergelijkingsmateriaal kunnen verzamelen in de loop der jaren en weten nu dat ze max op 55k uit zullen komen. Wel jammer dat ze dan idd net een camping niet in gebruik nemen waar je normaliter nog een beetje rust kan vinden.

• Leuk
Waarderingen: daily
Verwacht maar niet dat ze gaan uitverkopen. Ze hebben natuurlijk heel wat vergelijkingsmateriaal kunnen verzamelen in de loop der jaren en weten nu dat ze max op 55k uit zullen komen. Wel jammer dat ze dan idd net een camping niet in gebruik nemen waar je normaliter nog een beetje rust kan vinden.
Hoeveel kaartjes zie jij vandaag op T/M? Dan werk ik zo even de zondag bij. Vind het heel irritant dat prijs en aanbod toenemen 😤

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Camping 6 wordt volgens mij gewoon klaargemaakt hoor. Stel dat door geweldige weersverwachtingen alle resterende kaarten op de laatste dag toch nog de deur uitvliegen, dan kan je niet alsnog een camping opbouwen als organisatie.
Waarom zou je hem dan dichthouden. Die paar 1000euro schoonmaakkosten?

Achja en door, al kan ik heel slecht tegen veranderingen 😅

Waarom zou je hem dan dichthouden. Die paar 1000euro schoonmaakkosten?

Achja en door, al kan ik heel slecht tegen veranderingen 😅
Komt natuurlijk wel iets meer bij kijken dan alleen maar schoonmaakkosten. Het lijkt me dat er wel een keuze gemaakt gaat worden door de organisatie wanneer echt duidelijk is dat een bepaald aantal in de kaartverkoop niet gehaald gaat worden. Ze zullen niet die hele camping gaan optuigen wanneer het echt duidelijk is dat dit niet nodig is. Ik denk ook dat ze die beslissing wel relatief lang voor zich uit kunnen schuiven.

Goh, ik ben juist blij met dit soort dingen. Ik gun Lowlands het aller beste, en ik acht de organisatie goed genoeg om zich weer te herpakken. Maar als bezoek gaat dit gewoon stukken comfortabeler worden hoop ik.

Dit kan juist eens een heel sterke editie worden. #zinin.

Ja het is ergens jammer dat je geen commercieele klapper er tussen hebt gezeten, of die band die net nu die doorbraak maakt, maar wie weet. Het is een line-up vol met (jong) talent, laten zij zichzelf maar bewijzen. Op de playlist ben ik soms echt aan het genieten. Dus ik denk wel dat het goed gaat komen.

Somber is een industry plant die extreem hard door zn label wordt gepushd
Wat negatief zeg, maakt toch leuke muziek? Dat het commercieel is kun je hem moeilijk kwalijk nemen want het sloeg gewoon direct aan.

Ik zie een artiest die zijn vak heel serieus neemt, en ik verwacht van hem een van de betere, zo niet de beste alpha shows van het weekend.

En inderdaad er zitten 4 campings na en 2 voor de brug. Dus dan is het logischer om er 1 na de brug te sluiten.

Deze uitspraak raakt echt kant nog wal. Dit is letterlijk puur kijkend naar de twee cijfers en totaal niet gekeken naar het festival. Het doet me zelfs afvragen of je wel ooit op Lowlands bent geweest. Yes laten we camping 1, de camping tussen de glamping en camping 2 sluiten, zodat we daar een groot random leeg grasveld hebben. Sounds good? Of de andere optie, laten we de camping die helemaal achteraan zit, waar geen doorloop in zit sluiten. Dat is toch de meest logische keuze vanuit alle oogpunten, buiten wellicht die van jou.

Maandag 27 juli
Ticketswap: €330,- / tmaster: 327,-

* volgens de tool is de prijs 322,- dus dat klopt niet

Aantallen kaarten maandag 27 juli
Ts: 670 tickets in de resale (+13)
Tm 748 (volgens de tool van festileaks)

Totaal: 1418 (+5)
Totaal aantal verkocht op ts: 482

Tendens blijft: totale aanbod stijgt licht, aanbod op ts stijgt, tm daalt licht. Prijzen ts gaan iets omhoog en tm blijft tussen de 320-330 hangen. Er worden op TS dagelijks tientallen kaarten verkocht.

Zaterdag 11 juli
Ticketswap: €325 / tmaster €332

Zondag 12 juli
Ticketswap: €325,12 / tmaster: €312,-

Maandag 13 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: €327,59,-

Dinsdag 14 Juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 322,40

Woensdag 15 juli
Ticketswap: €318,51 / tmaster: 319,-

Donderdag 16 juli
Ticketswap: €318,- / tmaster: 322,-

Vrijdag 17 juli
Ticketswap: €316,- / tmaster: 322,-

Zaterdag 18 juli
Ticketswap: €319,- / tmaster: 322,-

Zondag 19 juli
Ticketswap: €328,- / tmaster: 317,-

Maandag 20 juli
Ticketswap: €325,- / tmaster: 326

Dinsdag 21 juli
Ticketswap: €325,- / tmaster: 320,-

Woensdag 22 juli
Ticketswap: €329,- / tmaster: 322,-

Vrijdag 24 juli
Ticketswap: €325,- / tmaster: 332,-

Zaterdag 25 juli

Ticketswap: €330,- / tmaster: 332,-

Maandag 27 juli

Aantallen kaarten zondag 12 jul
TS: 342 tickets
TM: 419 tickets.

Aantallen kaarten maandag 13 juli
Ts: 386 tickets in de resale
Tm 496 tickets in de resale

Aantallen kaarten dinsdag 14 juli
Ts: 414 tickets in de resale
Tm 495 tickets in de resale

Aantal kaarten woensdag 15 juli
Ts: 442
Tm: 575

Aantallen kaarten donderdag 16 juli
Ts: 458 tickets in de resale (+16)
Tm 681 tickets in de resale (+ 106)

Aantallen kaarten vrijdag 17 juli
Ts: 488 tickets in de resale (+30)
Tm 713 tickets in de resale (+44)

Aantallen kaarten zaterdag 18 juli
Ts: 504 tickets in de resale (+16)
Tm 748 tickets in de resale

Aantallen kaarten zondag 19 juli
Ts: 521 tickets in de resale (+)
Tm 770 tickets in de resale

Aantallen kaarten maandag 20 juli
Ts: 543 tickets in de resale (+)
Tm 775 tickets in de resale (+5)

Aantallen kaarten dinsdag 21 juli
Ts: 562 tickets in de resale (+21)
Tm 792 tickets in de resale (+18)

Aantallen kaarten woensdag 22 juli
Ts: 586 tickets in de resale (+24)
Tm 805 tickets in de resale (+13)

Aantallen kaarten vrijdag 24 juli
Ts: 638 tickets in de resale (+37)
Tm 763 tickets in de resale (-26)

Aantallen kaarten zaterdag 25 juli
Ts: 657 tickets in de resale (+19)
Tm 756 (volgens de tool van festileaks - maar ik vermoed minder?) tickets in de resale (-7)

Totaal aanbod
Totaal zondag 12 juli = 882
Totaal maandag 13 juli = 909
Totaal woensdag 15 juli = 1017 (aanbod neemt toe)
Totaal donderdag 16 juli = 1139 (aanbod neemt toe)
Totaal vrijdag 17 juli = 1201
Totaal zaterdag 18 juli = 1252
Totaal zondag 19 juli = 1291
Totaal maandag 20 juli 1318
Totaal dinsdag 21 juli = 1354
Totaal woensdag 22 juli = 1391
Totaal donderdag 23 juli = 1390
Vrijdag 24 juli = 1401
Zaterdag 25 juli = 1413 (mogelijk fout)
Maandag 27 juli = 1418

Totaal verkocht TS
zondag 19 juli = 260
Maandag 20 juli = 274
Dinsdag 21 juli = 298 (+24)
Woensdag 22 juli = 343 (+45)
Donderdag 23 juli = 364
Zaterdag 25 juli = 444
Maandag 27 Juli = 482
"]

Maandag 27 juli

* volgens de tool is de prijs 322,- dus dat klopt niet

Totaal: 1418 (+5)
Totaal aantal verkocht op ts: 482

Tendens blijft: totale aanbod stijgt licht, aanbod op ts stijgt, tm daalt licht. Prijzen ts gaan iets omhoog en tm blijft tussen de 320-330 hangen. Er worden op TS dagelijks tientallen kaarten verkocht.

Als ik via de tool naar tmaster ga dan is er toch echt een kaartje voor 322,-
Wanneer de prijzen daar geupdate worden weet ik niet, ik vermoed een trigger op verkoop goedkoopste kaart of nieuwe goedkopere kaart want laatste update is al een uur geleden :
Laatste meting: 27-7-2026, 08:40:25

Laatst bewerkt:
Deze uitspraak raakt echt kant nog wal. Dit is letterlijk puur kijkend naar de twee cijfers en totaal niet gekeken naar het festival. Het doet me zelfs afvragen of je wel ooit op Lowlands bent geweest. Yes laten we camping 1, de camping tussen de glamping en camping 2 sluiten, zodat we daar een groot random leeg grasveld hebben. Sounds good? Of de andere optie, laten we de camping die helemaal achteraan zit, waar geen doorloop in zit sluiten. Dat is toch de meest logische keuze vanuit alle oogpunten, buiten wellicht die van jou.
Het is inderdaad rekenkundig.

Echter je kan ook de groepscamping naar camping 1 verplaatsen. Dan is er geen random leeg grasveld. Daar is ook geen doorloop en scheelt ook nog rijplaten, want daar zijn geen verharde paden.

Het wordt mijn 19e Lowlands trouwens 😅

Als toevoeging: allemaal theoretisch he. Ik heb liever gewoon ruimte

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vanallesennogwat
Ja maar valt wel gewoon onder 'commercieele klapper' natuurlijk.
Klopt, zn muziek doet t goed. Ik vind er niks aan, maar heb ook persoonlijk mee gemaakt dat er door Warner events georganiseerd werden waar allemaal influencers werden uitgenodigd om "zo veel mogelijk (viral) promotie te maken voor Sombr". Mijn toenmalige huisgenoot in Kaapstad (en blijkbaar ook lokale semi-celeb) was gevraagd om de presentatie te doen en vooral veel te delen op zijn socials.

Users who are viewing this thread