Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Andromedik gaat ook wel lekker werken in de India op de zondag! Op de één of andere manier blijft die drumm & bass op de zondagnacht toch altijd een hele fijne afsluiting van het weekend.
Richie Hawtin live is voor mij een no-brainer. Dat wordt voor mij het optreden van LL26. Op mijn eerste LL in 2007 deed hij het licht uit op maandagochtend. Alle keren erna stond ik vooraan, zo nu ook. Met deze show, geluid en visuals staat je echt iets heel vets te wachten. Erna meteen door de techno in de India in waar Marron een grote kers op de slagroom gaat doen.
Richie Hawtin live is voor mij een no-brainer. Dat wordt voor mij het optreden van LL26. Op mijn eerste LL in 2007 deed hij het licht uit op maandagochtend. Alle keren erna stond ik vooraan, zo nu ook. Met deze show, geluid en visuals staat je echt iets heel vets te wachten. Erna meteen door de techno in de India in waar Marron een grote kers op de slagroom gaat doen.
Bij Richie Hawtin moet ik toch vooral terug denken aan (ik denk) 2007, het waren iig de jaren van de minimal op Lowlands. De enige keer in al die jaren Lowlands dat ik uit pure frustratie mijn ongenoegen naar het podium heb geschreeuwd.
Heb Richie ergens in 2016 ofzo(?) op Melt! gezien, met zijn Close set. Vond dat toen niet heel bijzonder, op de opstelling en visuals na. Het deed in ieder geval live niet heel veel met me. Die show is ook op LL geweest dacht ik.
Vandaag het blokkenschema ook lekker rustig kunnen bekijken. Voor mij is dit toch weer de beste NL major van dit jaar (m.u.v. de DTHR-zaterdag) en op niveau ten opzichte van eerdere edities (het ontbreekt me net aan die ene act waar ik echt fanboy voor ben). Geinig om de vrijdag en zaterdag genoemd te zien worden als dagen met gaten erin, terwijl dit voor mij toch meer de zondag is.
Vrijdag: Radio Z (14:30 X) > Leisure (15:15 H) > Dove Ellis (16:15 L) > Jpegmafia (17:15 H) > Kneecap (18:15 A) > Blood Orange (19:30 H) > Richie Hawtin (21:30 H) > New Wave (22:40) > Chloe Caillet (00:30 B) > Ben UFO (02:00 B) > Marron (03:00 I) Zaterdag: José Gonzalez (13:00 B) > Kelis (14:00 A) > IJsland (17:00 B) > Geese (19:15 B) > Tyler, the Creator (22:30 A) > S!Rene (01:00 I) > Hector Oaks (02:00 B) > Boys Noize (03:30 B) Zondag: Steel Pulse (12:30 B) > Anaiis (13:45 L) > Dijon (18:45 H) > Ninajirachi (20:15 X) > Clipse (20:30 B) > Lorde (21:30 A) > Theo Parrish (23:15 X)
Het blokkenschema pakt ook best aardig uit. Uiteraard wel wat jammerlijke, maar niet onlogische clashes (zoals Tyler/Voices of Clipse/Floating Points). Ik hoop dat Richie en TLM betekenen dat het lichtplan in de Heineken wordt uitgebreid. En verwachten jullie dat bepaalde tenten écht vrij leeg á la boygenius of juist overvol zullen zijn (SONS? Ninajirachi?)