Lowlands 2026

Baal wel echt hoe sterk die zondag(avond) is. Zoveel must sees die overlappen… terwijl op andere dagen mijn spoorboekje erg leeg lijkt zo op het eerste gezicht.

Speed in de X-Ray. Ik hoop echt dat geluid beter was. Vorig jaar bij Ecca Vandal was het dramatisch.

Ik hoef zondag niet helemaal tot het gaatje lijkt het. Ook wel lekker :ROFLMAO:

Kan me van vorig jaar vaag herinneren dat die einde dag of zelfs een dag later kwam, maar kan me vergissen.

Even terug gescrolled op de instagram en deze kwam inderdaad later op de zelfde dag als het blokkenschema. Lowlandse kennende is dit normaal dus om 16:00 maar vandaag zal het 16:23 zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joost18
Oei toch wel wat flinke clashes en ook wat gaten: Vrijdag: Kneecap vs SONS, Violent Magic Orchestra vs Comedytrain en Blood Orange vs Gurriers.
Zaterdag: Eefje de Visser vs Voices from the lake, Lambrini Girls vs ComedyClub Haug.
Zondag: kleine overlappen met Wunderhorse vs Maruja en Dijon vs Turnstile.

Oei toch wel wat flinke clashes en ook wat gaten: Vrijdag: Kneecap vs SONS, Violent Magic Orchestra vs Comedytrain en Blood Orange vs Gurriers.
Zaterdag: Eefje de Visser vs Voices from the lake, Lambrini Girls vs ComedyClub Haug.

Misschien een side-note, ik ben heel erg comedy fan en bezoek eigenlijk bijna elk jaar op Lowlands de club Haug en comedy train optredens. Maar kies in dit geval in ieder geval wel echt voor Lambrini Girls.

Misschien een side-note, ik ben heel erg comedy fan en bezoek eigenlijk bijna elk jaar op Lowlands de club Haug en comedy train optredens. Maar kies in dit geval in ieder geval wel echt voor Lambrini Girls.
Ook een liefhebber en ik neem het me al 23 jaar voor. Als ze het comedy/dans/toneel/literatuur-programma op een ander moment zouden plannen, kocht ik meteen een kaartje.

Users who are viewing this thread