Ik denk dat we als Nederlanders er niet trots op moeten zijn dat een cabaratier zich meer thuis voelt in België dan in haar eigen land.Als jij denkt dat weinig mensen haar grappig vinden dan raad ik je toch aan even te googlen naar wat ze allemaal bereikt heeft het afgelopen jaar ;-)
(en ja, bij de Slimste Mens België was ze heel grappig).