Ik denk dat de zaterdag nu met TLM in de Heineken wel prima vertoeven gaat zijn in de bravo.
Daarover gesproken, hoe zouden ze dat concept voort kunnen zetten? Elke nacht heeft de Heineken één dj(collectief), label of clubconcept, bijna altijd van Nederlandse bodem en focus op makkelijkere hitjes of feestmuziek. Nu dus op zaterdag voor het eerst wat meer de housekant op met TLM, maar wat zou daar nog meer kunnen passen?
Ik moest wel aan iets van speedy J, Collabs 3000 of STOOR, denken, maar dat lijkt me wel te ingewikkelde muziek voor in de Heineken. Misschien Pegassi met een label Night van zijn sweet nothing? Of Chris stussy met een all night long?