Lowlands 2026

Klopt, alleen hebben ook nog een dochter van 2 dus even de vraag of dat allemaal gaat lukken als ik een heel weekend weg ben. Het wordt in ieder geval niet meer op donderdag al aankomen en maandagmiddag pas naar huis, dus waarschijnlijk vrijdagochtend heen en zondagavond naar huis.
Mijn dochter van 15 (Lowlander in spé) zoekt nog oppas-adressen in Nesselande;)

Ah gefeliciteerd @Davidd ! Wel een mooi moment om alvast nachtritme op te doen. :-)

Ik ben ook voor het eerst echt aan het overwegen om niet te gaan. Het is simpelweg te duur om meerdere weekenders te doen. Mag echt niet klagen met mijn inkomen, maar een ticket van meer dan 400 euro (incl groepsplek) is gewoon teveel... De hele vriendengroep versplintert ook door het krijgen van kinderen dus er worden meer afgewogen keuzes gemaakt.

Toch wel heel benieuwd hoe het ervoor staat bij Lowlands.
Over twee maanden is het al en merk dat er in mijn omgeving vrij weinig enthousiastelingen zijn, behalve mensen die zich iets meer in muziek verdiepen en de line-up wel prima vinden.
Het gebrek aan spannende social media content en het relatief laat bekend maken van het blokkenschema zorgt er eigenlijk altijd voor dat het enthousiasme voor LL keldert aan het begin van de zomer bij mij. De echte hype komt pas wanneer het blokkenschema bekend gemaakt is!

Alle tekenen zijn er wel dat het een rustiger weekend gaat worden lijkt me. Voor onze beleving hoeft dat niet perse nadelig te zijn.

Ik heb zelf ook nog kaartje gekocht met de gedachte, is kijken of ik ook een keer kan profiteren van de goedkopere re-sale tickets.
Same here, even door de proefperiode van mn werk heen en kijken hoe dat vlot en dan in de resale kaartje scoren (hopelijk goedkoper)

havermelkelite, snowflakes en boomers benoemd in de laatste vijf comments hier...

Opzich ben ik wel benieuwd of een niet uitverkochte Lowlands de twee minpunten van het festival voor mij kunnen wegnemen:
- Entree op donderdag (file + rij)
- Drukte in de Bravo snachts.

Vooral die drukte snachts is voor mij vaak een reden om toch niet naar de dj's te gaan kijken die wel op mijn lijstje stonden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread