Pukkelpop 2026

Heb via iemand die zelf optreedt op donderdag ook gehoord dat er een beste grote naam komt die dag. Maar als ik het goed begrepen heb zou die act de verrassingsact van dit jaar zijn, dus gaan we bij de aankondiging deze week nog niet meteen veel wijzer zijn.
Wel leuk dat verrassingselement dat er toch altijd is. Doen ze toch altijd goed daar.

Eerste foto is niet zo duidelijk omdat ik de camera van mijn gsm tot het maximum heb moeten inzoomen en het een redelijke afstand Is vanwaar ik stond, ondanks dat is het toch herkenbaar wat het is maar voor moest het toch niet duidelijk zijn het is het logo plakkaat van de beer shack.
IMG_4829.jpegIMG_4830.jpegIMG_4831.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Eerste foto is niet zo duidelijk omdat ik de camera van mijn gsm tot het maximum heb moeten inzoomen en het een redelijke afstand Is vanwaar ik stond, ondanks dat is het toch herkenbaar wat het is maar voor moest het toch niet duidelijk zijn het is het logo plakkaat van de beer shack.
Bekijk bijlage 21794Bekijk bijlage 21795Bekijk bijlage 21796
Heeft nog niemand je ooit eens gevraagd wat je daar doet? Hou van al je updates en commitment, maar als ik elke dag iemand foto’s zie komen pakken zou ik op een gegeven moment toch eens vragen wie je bent!

• Haha
Waarderingen: Chiel
Heeft nog niemand je ooit eens gevraagd wat je daar doet? Hou van al je updates en commitment, maar als ik elke dag iemand foto’s zie komen pakken zou ik op een gegeven moment toch eens vragen wie je bent!
ik probeer geen foto's te maken met mensen erop tenzij de foto('s) van een verre afstand genomen is en als ik kan probeer ik de foto's s'avonds na 18u te nemen wanneer ze stoppen of met minder mensen aan het werk zijn.

Nu nog het Parkingplan pdf'je fixen
Dat doen ze ieder jaar wanneer ze de vervoer-pagina voor het eerst (terug) op de website zetten meestal in juli en een parking plattegrond knop erbij zetten en als je erop klikt werkt het helaas (nog) niet om het vervolgens pas in augustus in orde te brengen ieder jaar het zelfde liedje maar waarom i don’t know, Er zal wel een reden voor zijn maar het is wel vervelend.

Users who are viewing this thread