Alcatraz Open Air 2026

Weet iemand hoe dicht je met de auto bij het terrein kunt komen? Onze grote bolderkar met materiaal paste vorig jaar niet in de bus dus tevoet moeten gaan. Het idee was nu om zo dicht mogelijk te rijden om het materiaal af te zetten en dan naar de parking te rijden. Als ik al aan het rond punt van de Sint-Denijseweg met de Schaapsdreef zou geraken ben ik tevreden. Iemand die het ook al zo gedaan heeft?
via de Etienne Sabbelaan tot aan het kruispunt met de Ambassadeur Baert laan dat is het dichtst dat je bij de camping ingang geraakt met de auto. Daar is wel wat plaats om even te stoppen en mensen/materiaal af te zetten

• Leuk
Waarderingen: Robbr en Joslittel
via de Etienne Sabbelaan tot aan het kruispunt met de Ambassadeur Baert laan dat is het dichtst dat je bij de camping ingang geraakt met de auto. Daar is wel wat plaats om even te stoppen en mensen/materiaal af te zetten
is inderdaad het dichtste punt, en vanaf daar is het ook wat bergaf naar de camping. De andere kant zou toch een klim zijn met een bolderkar.

• Leuk
Waarderingen: Robbr
Cashless systeem mét gratis refund.

Dat zijn toch die dingen die Alcatraz sympathieker doen aanvoelen t.o.v. de 'grote'
het is nogthans exact hetzelfde systeem als graspop, dus het is niet dat het niet kan daar, maar gewoon een bewuste keuze

Cashless systeem mét gratis refund.

Dat zijn toch die dingen die Alcatraz sympathieker doen aanvoelen t.o.v. de 'grote'
het is nogthans exact hetzelfde systeem als graspop, dus het is niet dat het niet kan daar, maar gewoon een bewuste keuze
In de tekst 3x melden dat de refund gratis is en dan vervolgens staat er ergens tussen dat er een "opstarttransactiekost" van 1.75 is🙄 het is wat minder dan de 3.40 van graspop maar gratis is het toch niet haha

• Leuk
  • 100
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel
In de tekst 3x melden dat de refund gratis is en dan vervolgens staat er ergens tussen dat er een "opstarttransactiekost" van 1.75 is🙄 het is wat minder dan de 3.40 van graspop maar gratis is het toch niet haha
Dat is weezpay, eerst een kost vooraleer je jouw eerste bedrag er op zet. Daar kunnen ze niet van onder. Maar bij de refund gaat er niet nog eens x bedrag van af.

Dat is weezpay, eerst een kost vooraleer je jouw eerste bedrag er op zet. Daar kunnen ze niet van onder. Maar bij de refund gaat er niet nog eens x bedrag van af.
Als je zegt dat het hetzelfde systeem is als Graspop, hebben die de opstartkost toch niet, dus al wie zijn skullies volledig opgebruikt hebben zij dan kosten aan?

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MetalLimbo
Eens goed gaan zitten voor de timetable, en vergeleken met de eerdere Clashfinder.
T.o.v. de ouwe valt me met name op dat Castle Rat een stuk eerder op de dag speelt in La Morgue op zaterdag.

Niet:
1782470500831.png

Maar:
1782470602741.png

Dat is wel een hele mooie meevaller, geen clash meer tussen Orbit Culture en Castle Rat! :cool:🤘
Nu wel een kleine overlap met Psychonaut, maar dat valt te overzien.

Helaas ook een wat mindere aanpassing voor de donderdag, Der Weg Einer Freiheit overlapt nu voor een groot deel met Alestorm en Imminence.

Dus niet:
1782471321110.png

Maar:
1782471276082.png

Sowieso een heel vreemde indeling van de donderdag, zoals @Jamel al zei, zeker als je ziet dat ze eerder beginnen én later eindigen op de donderdag t.o.v. vorig jaar.
Ogenschijnlijk heeft dat te maken met dat ene bandje uit de Alcatraz Bash dat er nog voor geplakt is, maar dat hadden ze ook wel anders op kunnen lossen, lijkt me.

Maar overall ben ik eigenlijk zeer tevreden over het aantal clashes, het meeste valt wel mooi op z'n plek voor mij. 🙂

Allez, dan toch een paar (8 en hoger):

Donderdag:
Alestorm (9) vs. Der Weg Einer Freiheit (9)

Vrijdag:
Coven (9) vs. A Thousand Sufferings (9)
Health (9) vs. Witch Club Satan (9)
Amenra (9) vs. Warrior Soul (8)

Zaterdag:
Arch Enemy (10) vs. Primus (8)

Zondag:
Misþyrming & Nergal (8) vs. Internal Bleeding (8)
Nevermore (10) vs. Fit For An Autopsy (9)
Powerwolf (8) vs. Gutalax (8) vs. Kylesa (8)

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Last call for tickets

🚨 FINAL BATCH. LAST CALL. 🚨

Alcatraz 2026 is almost at full capacity. This is the final batch of tickets.

🩸 Less than 1000 COMBITICKETS left

🩸 Less than 500 DAYTICKETS for Thursday

🩸 Less than 1000 DAYTICKETS for Friday

🩸 Less than 1000 DAYTICKETS for Sunday

🩸 Less than 500 DAYTICKETS for Saturday

Don't miss out. Get your tickets now at alcatraz.be

🤘🖤

#Alcatraz #AOA26 #AlcatrazMetalfestival #Metal

Users who are viewing this thread