Actualiteit

Nu ook wel benieuwd wat voor "soort" personeel en oud-agenten dit aantrekt. Benieuwd waarom het oud-agenten zijn laten we maar zeggen.
 
  • 100
Waarderingen: davadude
Nu ook wel benieuwd wat voor "soort" personeel en oud-agenten dit aantrekt. Benieuwd waarom het oud-agenten zijn laten we maar zeggen.
Misschien zijn dit wel hetzelfde soort mensen die ik vaker 's avonds als NS conducteur/handhaver zie; opgepompte kerels met kort opgeschoren haar.
 
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666
Misschien zijn dit wel hetzelfde soort mensen die ik vaker 's avonds als NS conducteur/handhaver zie; opgepompte kerels met kort opgeschoren haar.
Daar ben ik ook bang voor, maar vooral het gedeelte ex agenten die nu werk gaan doen waar minder regeltjes en alles aan vast zitten. Dit kan types die houden van machtsmisbruik en mogelijk door die extra regels uit de politie zijn gestapt aantrekken.
 

Users who are viewing this thread