Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik vond Johnny Marr ook verrassend leuk op Lowlands 2019 (?). Ik ging er naartoe uit nostalgie en liep daar weg vol enthousiasme. Genesis nu twee keer gezien in ik denk 2022 en 2026, dus Johnny wint deze.
Was idd 2019 Lowlands (net even mn spreadsheet waar ik mn live acts bijhoud gecheckt) was zo goed, en Genesis heb ik nog nooit gezien (blijkbaar gemist op bks maar stond toen niet op mn radar) maar toch... Misschien ga ik half halven

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: yeaghi en rambam
Was idd 2019 Lowlands (net even mn spreadsheet waar ik mn live acts bijhoud gecheckt) was zo goed, en Genesis heb ik nog nooit gezien (blijkbaar gemist op bks maar stond toen niet op mn radar) maar toch... Misschien ga ik half halven
Is er ooit iemand gaan half halven en daar een positieve ervaring mee heeft gehad. Lijkt me dan dat je echt alles mist en nergens echt iets goed van meekrijgt.

Kan iemand me uitleggen wat dat Orkater + invites is? Die show van gotu Jim lijkt me erg tof! Worden daar nog tijden van bekend gemaakt of moet je er op de bonnefooi heen? En staat er dan ook een rij?
Is een soort van kunst/theatercollectief, ze geven drie avonden lang dezelfde show. Vaste prik voor onze groep, het is vaak een koortsdroom gevuld met absurdistisch theater en techno. Kan wel beetje hit or miss zijn, maar als je goed gaat op rare zooi dan zeker een aanrader

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Is een soort van kunst/theatercollectief, ze geven drie avonden lang dezelfde show. Vaste prik voor onze groep, het is vaak een koortsdroom gevuld met absurdistisch theater en techno. Kan wel beetje hit or miss zijn, maar als je goed gaat op rare zooi dan zeker een aanrader
Elke avond de zelfde show dus? Dus dat betekent elke avond die bruiloft van/met Gotu Jim?

Waarom is het elektronische / techno achtige programma in de nacht in de Fuzzy en niet in de Teddy? Is die Fuzzy Lop niet veel te klein?

Ja je kan alvast voorzichtig voorspellen dat dit de grootste irritatie van dit weekend gaat zijn vrees ik. Het zou veel logischer zijn om Rabbit Radio in de Fuzzy te zetten.

Ja je kan alvast voorzichtig voorspellen dat dit de grootste irritatie van dit weekend gaat zijn vrees ik. Het zou veel logischer zijn om Rabbit Radio in de Fuzzy te zetten.
Ik denk dus dat dat wel meevalt onder aan de streep. De Teddy gaat gezelliger zijn omdat ie gesloten is, en dus blijven mensen meer daar ook hangen. De REX is veel beter dan vroeger, en daardoor ook aantrekkelijk. De Fuzzy is groter dan vóór de switch in nachtprogrammering dus kan überhaupt ook meer aan. Daarnaast is de capaciteit in zijn geheel verminderd én zijn de typische 'ravers' regelmatig ook al wel weer naar anders festivals toegetrokken zoals Lago Lago vorige week. We gaan het zien.

Weet iemand toeavallig als je meerdere pakketten bier besteld (e.g. 2x 12 bier) dat je die dan los van elkaar kan ophalen of krijg je alles in 1 keer?

Ik denk dus dat dat wel meevalt onder aan de streep. De Teddy gaat gezelliger zijn omdat ie gesloten is, en dus blijven mensen meer daar ook hangen. De REX is veel beter dan vroeger, en daardoor ook aantrekkelijk. De Fuzzy is groter dan vóór de switch in nachtprogrammering dus kan überhaupt ook meer aan. Daarnaast is de capaciteit in zijn geheel verminderd én zijn de typische 'ravers' regelmatig ook al wel weer naar anders festivals toegetrokken zoals Lago Lago vorige week. We gaan het zien.
Ik ben twee jaar geleden voor het laatst op DTRH geweest, is de tent van de REX veranderd sindsdien? En ik zag hier nieuwe plaatjes voorbij komen van de Teddy Widder (dat was eerst die India tent van LL), maar is de Fuzzy Lop ook veranderd vorig jaar?

Is er ooit iemand gaan half halven en daar een positieve ervaring mee heeft gehad. Lijkt me dan dat je echt alles mist en nergens echt iets goed van meekrijgt.
Nee inderdaad, liefst pak ik alle shows vol. Daarom maak ik mij lichte zorgen in dit blokkenschema omdat veel van de show qua tijd in elkaar overlopen terwijl ik nog van ene kant naar het andere kant van terrein moet. Dat betekent of eerder weg of te laat bij de andere, beide kut.

• Verdrietig
Waarderingen: StevieU2
Ik ben twee jaar geleden voor het laatst op DTRH geweest, is de tent van de REX veranderd sindsdien? En ik zag hier nieuwe plaatjes voorbij komen van de Teddy Widder (dat was eerst die India tent van LL), maar is de Fuzzy Lop ook veranderd vorig jaar?
De Rex is nu een blokken doos, heel lelijk van de buitenkant maar heel tof van binnen qua sfeer en geluid.

Fuzzy is met de verplaatsing inderdaad ook groter geworden.

Dit is de teddy dit jaar:
Teddy.jpeg
Een verlengde versie van de tent stage van pinkpop (ik denk verlengt vanwegen de niet roze tentdelen tussendoor)

Dit is de fuzzy dit jaar:
Fuzzy.jpg
De zelfde tent als de Heiniken van Lowland

Dit was de Rex afgelopen jaar:
Buiten kant (foto van de opbouw 2025):
Rex buiten.jpeg
Binnenkant (foto van internet):
Rex.jpeg

De Rex is nu een blokken doos, heel lelijk van de buitenkant maar heel tof van binnen qua sfeer en geluid.

Fuzzy is met de verplaatsing inderdaad ook groter geworden.
Exact, eigenlijk zijn zowel de Rex als de Fuzzy vorig jaar verplaatst én groter geworden. Beide tenten werkten in nieuwe vorm sowieso goed in mijn ogen, zeker 's nachts. Daarmee voelde de nacht sowieso ook beter in balans dan eerst en sowieso is het publiek nu beter verdeeld over het terrein. Nu het teruggaat naar 42.000 denk ik dat de nacht echt wel ruimtelijk gaat voelen.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Overigens had ik wel verwacht dat het bordje uitverkocht inmiddels op de deur zou komen met deze weersvoorspellingen. Dan lijken ze er toch écht hard aan te moeten trekken dit jaar óf ze zitten toch een beetje te goochelen met die aantallen uit de vorige post..

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en jaigalaar
Exact, eigenlijk zijn zowel de Rex als de Fuzzy vorig jaar verplaatst én groter geworden. Beide tenten werkten in nieuwe vorm sowieso goed in mijn ogen, zeker 's nachts. Daarmee voelde de nacht sowieso ook beter in balans dan eerst en sowieso is het publiek nu beter verdeeld over het terrein. Nu het teruggaat naar 42.000 denk ik dat de nacht echt wel ruimtelijk gaat voelen.

Laten we het hopen! Zou super zijn. Vooral de zaterdagnacht lijkt me zorgelijk maar we gaan het zien. Het prettige weer van de afgelopen dagen maakt in ieder geval dat de zin zijn hoogtepunt bereikt. Wat een heerlijk weekendje wordt het zo

Users who are viewing this thread