Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik ga vermoedelijk ook naar Marry Walopers. Al kan de staat van zijn mij nog wel naar Yusuke toe trekken.

Ik wil echt heel graag goed vooraan staan bij the Xx - hoe laat is het dan op de hottot aanwezig zijn? Ik snap dat jullie geen garanties kunnen geven ;)

Ik zit nu de Primavera show te kijken, dat wordt genieten vanaf minuut 1 🫠🥺

• On fire
  • Metal!
Waarderingen: rambam en StevieU2
Als je goed vooraan wil staan dan moet je er toch wel een half uur vantevoren staan denk ik. Denk wel door de acts die ervoor zitten dat het publiek zich wel op gaat delen. Ik ga er ook vanuit dat ze dezelfde plattegrond houden als de vorige keer dus als de mensen van Yusuke naar de Hotot moeten dan zijn ze al gauw 10-15 minuten onderweg.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Als je goed vooraan wil staan dan moet je er toch wel een half uur vantevoren staan denk ik. Denk wel door de acts die ervoor zitten dat het publiek zich wel op gaat delen. Ik ga er ook vanuit dat ze dezelfde plattegrond houden als de vorige keer dus als de mensen van Yusuke naar de Hotot moeten dan zijn ze al gauw 10-15 minuten onderweg.
Het is vandaag precies een jaar geleden dat ze de platte grond van het vernieuwde festival terrein online gooide. Dus wie weet weten we het vandaag zeker;).

• Pray
Waarderingen: LuukvdDobbel
Dat vind ik zeer schappelijk, ik wacht hier al tien jaar op. Ga van te voren even chillen op de camping en goed eten en dan klein uurtje van te voren die kant op. Ugh zin innnnn.

• Winning
Waarderingen: StevieU2
2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm
9 juni: 285 ts / 299 tm
10 juni: 299 ts / 303 tm
12 juni: 308 ts / 306 tm

Users who are viewing this thread