Rock Werchter 2026

• Haha
Waarderingen: DJ_Tjorre
Even een vlug rondje gedaan. Ligt het aan mij of lijkt er bij NEST minder ruimte op de 'vloer' dan vorig jaar op de Slope?

Weer zo'n zinloze, symbolische actie om als politie in the picture te staan.
Hebben die niets beter te doen?

Dit is ook echt typisch Belgisch he?
Zeker en vast in mijn ervaring. Doorheen de jaren op heel wat Belgische festivals uitvoerig gecontroleerd & soms de meest degoutante dingen gezien.
Ga nooit vergeten hoe ze op Voltage Festival (die ondertussen niet meer bestaat) mensen op hun knieën lieten zitten, een drugshond lieten passeren, waarna de geselecteerde mensen al hun kleren mochten afdoen in een afgesloten politiesectie. Op Dour meermaals Razzia's gezien, waarbij ze zelfs mensen hun rugzakken kapot begonnen te snijden op zoek naar drugs.

Echt één van de zaken waar ik me het hardste aan erger in België. Wat bereikt dit soort acties? Behalve meer wantrouwen in de politie en frustratie aan beide kanten?

• Leuk
Waarderingen: sloeber
Balu Brigada prima beginner, publiek ook al lekker enthousiast!

Ik zelf ben weer enthousiast over de karmeliet in plastic beker, is er ook nog een andere plek dan naast de smaakfabriek waar we ze kunnen halen? Jupiler smaakt me sowieso niet echt en die 0.8 coin voor 0.8 cl meer vind ik het wel waard :D

• Leuk
Waarderingen: Neeltje

Users who are viewing this thread