Rock Werchter 2026

Gaan we nog een gokje wagen wanneer we te weten komen hoeveel we voor het eten kwijt gaan zijn? Je zou toch verwachten dat dat op de dag dat de eerste camping opent geweten zou zijn. :')

Je kan nu toch nog geen polsbandje linken? Volgens mij (kan verkeerd zijn hoor) zal je morgen een polsbandje krijgen met een scanbare code op. En pas als je die code hebt kan je je presale coins linken aan dat specifieke bandje
Jep, op je bandje staat de QR code. Die moet je in de app scannen, vervolgens vragen ze een 6-letterige code, deze staat op de achterkant van de chip waar de QR op staat aan het bandje.

Jep, op je bandje staat de QR code. Die moet je in de app scannen, vervolgens vragen ze een 6-letterige code, deze staat op de achterkant van de chip waar de QR op staat aan het bandje.
Is hier dan iets in veranderd mensen? Ik heb het dit jaar hetzelfde gedaan als voorgaande jaren. Bij het kopen geef je ticketnummer in. Toen mijn ticket gescand werd vorige jaren stonden de coins daar meteen op?

Is dat opeens veranderd? Ik ga ervan uit dat ik morgen gewoon een bandje krijg met 120 coins erop....

Is hier dan iets in veranderd mensen? Ik heb het dit jaar hetzelfde gedaan als voorgaande jaren. Bij het kopen geef je ticketnummer in. Toen mijn ticket gescand werd vorige jaren stonden de coins daar meteen op?

Is dat opeens veranderd? Ik ga ervan uit dat ik morgen gewoon een bandje krijg met 120 coins erop....
Vorig jaar en dit jaar precies hetzelfde gedaan, ik verwacht gewoon dat ik morgen mijn bandje met coins direct heb.

Een privé berichtje voor deze vrijdag dagkaart houder moet er toch vanaf kunnen? 🥹
Rechts is doorgaans iets minder druk, aangezien veel mensen die van de Barn/KlubC/Slope komen aan de linkerkant blijven hangen. (en dat zal door dit berichtje echt niet veel veranderen... ;))

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Dochter vraagt of er mensen zijn die zin hebben om mee de circle pit op gang te trekken in het rechtervoorvak tijdens Little Bastards wanneer Palaye Royale optreed. Ze wil liever niet de enige weirdo zijn die in een kringetje staat te rennen.

Paar jaar geleden op Lowlands waren er bijna de hele show door circle pits bij Palaye Royale dus dat zal wel goedkomen.

Zo, de laatste loodjes nog! Zodadelijk nog een laatste dienst werken tot 20u, dan nog wat broodjes smeren voor morgen en alles de auto in yeeten. Morgenvroeg het bier uit de koelkast, m'n compagnon ophalen en dan zetten we koers naar Camping A1. ENORM veel zin in!!!

Zo, de laatste loodjes nog! Zodadelijk nog een laatste dienst werken tot 20u, dan nog wat broodjes smeren voor morgen en alles de auto in yeeten. Morgenvroeg het bier uit de koelkast, m'n compagnon ophalen en dan zetten we koers naar Camping A1. ENORM veel zin in!!!
Ik zie je daar!!!

• Leuk
Waarderingen: Brammetje
Hi allen,
Ik lees een aantal weken al genietend mee hier op het forum, maar heb nu toch een vraag.
Er is iets fout gegaan met het kopen van een ticket bij een vriendin van mij, waardoor ze nu weer een weekend ticket zoekt. Nu staat me iets bij over het overzetten van je ticket dat maar kon tot 8 uur vanochtend. De weekend tickets kun je nu dus niet meer kopen? Of kan dit nog wel via ticketmaster als deze vrij komen?

Users who are viewing this thread