Rock Werchter 2026

Zit wat beelden terug te kijken van Pinkpop en struikel over de opname van Lauren Spencer Smith, maar ben eigenlijk niet zo onder de indruk. Ze zit er af en toe echt naast.

Vorig jaar was ze op Pinkpop in de tent best leuk, maar hoezo moet zij Club C afsluiten op vrijdag?? Dat kan zij toch helemaal niet dragen?
Had je nog beter kunnen ruilen met Agnes Obel en een soort van intiem Club C kunnen afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: Black Hammer
Is dat typisch Nederlands dat elke act een aankondiging krijgt? Ik heb dat op belgische festivals niet gezien, maar wel op elk Nederlandse festival dat ik was.

Is dat typisch Nederlands dat elke act een aankondiging krijgt? Ik heb dat op belgische festivals niet gezien, maar wel op elk Nederlandse festival dat ik was.
Graspop heeft dat ook altijd gedaan tot 2026, die zijn er sinds dit jaar mee gestopt

Heb het niet echt gemist eigenlijk, vind het ook vrij onnodig

Ik ga combi, maar elke dag heen en terug waarvan 2 keer met de trein en 2 keer met de auto. Blijkbaar is zo'n NMBS code maar geldig voor 1 heenrit en 1 terugrit. Is er hier iemand met een combiticket of donderdagticket die met de auto gaat en dus zijn NMBS-code niet nodig heeft? Je zou er mij (en mijn bankrekening) een groot plezier mee doen om mij die te laten gebruiken! Dan kan ik ook voor donderdag nog een gratis heen- en terugticket voor de trein aanvragen (voor zaterdag heb ik er al één met mijn eigen code).

NMBS code kan je hier aanvragen, als je je mailadres en ordernummer in plakt: https://www.tmnwe.com/tools/mobility/

Stuur me gerust een berichtje als je dit wil doen, dikke merci alvast!

Users who are viewing this thread