Rock Werchter 2026

Bij Graspop werd bij de start van het festival wel de tickettransfer functie uitgezet door ticketmaster waardoor ticketswap ook buitenspel werd gezet. Zorgde er ook voor dat scammers overuren maakten doordat veilige doorverkoopopties niet meer mogelijk waren gingen mensen meer risico's nemen.

Zal bij werchter wel exact hetzelfde gebeuren zeker volgende week? Begrijp niet zo goed waarom hiervoor wordt gekozen door Ticketmaster.

• Verdrietig
Waarderingen: Timmetje
Hier ook wat aan het experimenteren met dat doorsturen van de tickets. Zeker met een 10 persoons my space plek niet zo heel handig. De 10 losse camping tickets zijn gelukt alleen de camping my space voucher kan niet doorgestuurd worden lijkt het.. iemand hier een idee van hoe dat zit?

Hier ook wat aan het experimenteren met dat doorsturen van de tickets. Zeker met een 10 persoons my space plek niet zo heel handig. De 10 losse camping tickets zijn gelukt alleen de camping my space voucher kan niet doorgestuurd worden lijkt het.. iemand hier een idee van hoe dat zit?
Er hoeft ook maar 1 persoon die camping voucher te laten zien om je plek te claimen, die 10 andere heb je nodig voor je persoonlijke bandje.

voor die voucher suggereerden ze ons om inloggegevens te delen met de eerste persoon die er is, zo nodig.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Bij Graspop werd bij de start van het festival wel de tickettransfer functie uitgezet door ticketmaster waardoor ticketswap ook buitenspel werd gezet. Zorgde er ook voor dat scammers overuren maakten doordat veilige doorverkoopopties niet meer mogelijk waren gingen mensen meer risico's nemen.

Via welke kanalen speelde de scam-verkoop dan??

Er hoeft ook maar 1 persoon die camping voucher te laten zien om je plek te claimen, die 10 andere heb je nodig voor je persoonlijke bandje.

voor die voucher suggereerden ze ons om inloggegevens te delen met de eerste persoon die er is, zo nodig.
Thanks. Wij gaan ook maar voor die laatste optie. Wij gaan er als eerste zijn en hebben niet die voucher dus dan moet je wat.

Dit gaat wel wachtrij bevorderend werken natuurlijk. Moet nu bij het aanmelden van account gaan wisselen voor de diverse tickets.

Ik heb (veels te laat, natuurlijk) me gerealiseerd dat de Werchter zondag dusdanig heerlijk is, dat ik weer eens naar Werchter wil gaan. Iemand die nog een ticket over zou hebben, laat het me weten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Yard Act op Best Kept Secret 2026 staat online. Band staat als een huis. Zal niet teveel spoilers geven maar ik heb heel veel vertrouwen in een mooi feestje in de Klub wat muzikaal ook nog eens strak in elkaar zit!
oh wow, wat een performance! Ik keek er al naar uit, nu nog meer!

• Confetti
Waarderingen: Raoul

Users who are viewing this thread