Rock Werchter 2026

Wat is jullie inschatting: zou ik 5 minuten voor FKA Twigs eraan begint nog binnenkunnen in de Barn?
Je zou denken van wel, maar niet vergeten dat erna CDW is en er waarschijnlijk wel al redelijk wat mensen ervoor gaan camperen in de Barn om er zeker te zijn en situaties als vorige keer te vermijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock
Wat is jullie inschatting: zou ik 5 minuten voor FKA Twigs eraan begint nog binnenkunnen in de Barn?
Ik denk, zeker door de overlap met Teddy Swims in het begin en dat België mogelijk speelt, dat je gedurende het hele optreden nog binnen kunt omdat FKA Twigs voor een kwart volle Barn gaat staan. Nog nooit een zo slecht verkochte Ziggo Dome plattegrond gezien. Daar gaat echt geen kip staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en festirock
Ik zie dat de tickets nu in de app getoond worden, maar ze geven een error als ik er op klik.
Hebben jullie daar ook last van?

.... zal wel storing bij TicketMaster zijn, want daar kan ik ook niet inloggen.


Je kan mij niet zenuwachtiger krijgen als IT-er met termen als mobile-only in de email.
Ik ben pro-techniek, maar anti-afhankelijkheid.
Lijkt inderdaad niet helemaal vlekkeloos te werken. Als ik via de RW app inlog bij TM, krijg ik alleen mijn Parking ticket te zien. In de TM app wel ook festival + Hive ticket...
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock
Dus je betaalt even veel voor een campingticket op de reguliere campings als op de the Hive en moet dan nog eens bijbetalen als je daar wilt gaan feesten?
Ja. 😬 Op zich ideaal voor mensen die misgrepen voor the Hive en nu toch toegang tot het voetbalscherm willen of de feestjes in de grote tent.
 
Op zich was NIN ook niet vol toen, allesbehalve. Maar dat was wel een knaloptreden. En band zelf content, en die zijn niet vaak content.
Allemaal relatief dus.
Het zijn dat soort optredens die de lineup toch glans geven. Ook TGTBATQ in 2019, was was dat goed. En (ok, wel vol uiteindelijk) Rosalia in 2023, los mijn lievelingsshow ooit op RW denk ik. Was qua setting nog beter dan haar shows van dit jaar vind ik. Once in a lifetime.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Ik vind het wel een hele lastige. Het lijkt mij niet iets voor het massale publiek, maar echte concurrentie is er ook niet.

Misschien dat ik na Kae wel even ga kijken, de epilepsie-muziek zegt mij niet zoveel, door het enthousiasme over de show hier
 
Ik denk, zeker door de overlap met Teddy Swims in het begin en dat België mogelijk speelt, dat je gedurende het hele optreden nog binnen kunt omdat FKA Twigs voor een kwart volle Barn gaat staan. Nog nooit een zo slecht verkochte Ziggo Dome plattegrond gezien. Daar gaat echt geen kip staan.
Zou je zeker gelijk in kunnen hebben. Hopen dat het meevalt.
 
Ja. 😬 Op zich ideaal voor mensen die misgrepen voor the Hive en nu toch toegang tot het voetbalscherm willen of de feestjes in de grote tent.
Hmm.... eerste keer geen Hive tickets, maar ik denk dat ik dit toch skip.
Vaak erg leuk in de feesttent, maar ik vond het daar de laatste jaren al veel te druk geworden.
En geen StuBru djs die de sfeer altijd goed weten te zetten.

Dit jaar eens kijk wat de partyzone op A1 doet.
... en anders after party @mi casa
 
Vriend van mij moet plotseling naar het buitenland ivm hulpverlening. Helaas mist hij daardoor Rock Werchter.

We hebben daarom een combiticket en A1 campingticket over. Interesse? Stuur me een berichtje!
 

Users who are viewing this thread