Rock Werchter 2026

Ik ben niet echt een voetbalkijker maar de kans is inmiddels vrij groot dat België vrijdag 3 juli om 20u een wedstrijd speelt. Als Egypte Iran verslaat en België niet verliest van Nieuw-Zeeland is dat volgens mij het geval.

Dat zou dan tijdens het blokje Twigs/Capaldi/Obel zijn...
Dat is top want dan maak ik me niet druk om nog bij Twigs en Obel binnen te geraken.
 
Bovendien, voor de Nederlandse voetballiefhebbers: mocht NL 1e worden in de poule en hun eerste KO-wedstrijd winnen, spelen ze op zaterdag 4/7 om 19:00 de 1/8e finale...
Hopelijk wel, want anders wordt het zondag 21:00 uur en dan gaan de optredens voor.
 
3voor12 heeft de BKS show van blood incantation online gezet zojuist. Aanrader
Klinkt wel leuker dan gevreesd, al blijf ik huiveren van die vocalen, die soms meer komsich dan cosmisch klinken.

Mijn vriendin gaat dit net zo afgrijselijk vinden als Mumford, gok ik ook al.
 
Dat is top want dan maak ik me niet druk om nog bij Twigs en Obel binnen te geraken.
Yes, ik heb ook geen moeite met NL of BE tijdens de concerten. Zorgt in het meest geval voor een kleine verlichting van de drukte. En tijdens het wachten gezamenlijk wat voetbal op telefoons meepakken is ook altijd wel gezellig.
 
Ik ben niet echt een voetbalkijker maar de kans is inmiddels vrij groot dat België vrijdag 3 juli om 20u een wedstrijd speelt. Als Egypte Iran verslaat en België niet verliest van Nieuw-Zeeland is dat volgens mij het geval.

Dat zou dan tijdens het blokje Twigs/Capaldi/Obel zijn...
Komt dat zelfs nog goed uit dan.

De andere dagen had het op dat uur niet mogelijk geweest maar op vrijdag heb ik enkel op de Slope Radio Free Alice aangeduid in dat tijdslot.
Ruim op tijd terug voor The Warning.
 
Vraagje van een groepje noorderburen: we rijden normaal via Antwerpen-Mechelen-Haacht aan, maar door een snelwegafsluiting in Nederland lijkt het logischer om nu vanaf de andere kant te komen langs Eindhoven en dan de E314. We moeten naar de parking van de Hive (resort), is dat te doen? Moet je dan via Rotselaar onderlangs? Ik kan nog niet echt een verkeersplan vinden..
 
Vraagje van een groepje noorderburen: we rijden normaal via Antwerpen-Mechelen-Haacht aan, maar door een snelwegafsluiting in Nederland lijkt het logischer om nu vanaf de andere kant te komen langs Eindhoven en dan de E314. We moeten naar de parking van de Hive (resort), is dat te doen? Moet je dan via Rotselaar onderlangs? Ik kan nog niet echt een verkeersplan vinden..
Dan ga je een beetje moeten omrijden maar is zeker doenbaar. Zone blauw volgen. Dan kom je wel terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: FB1986
Vraagje van een groepje noorderburen: we rijden normaal via Antwerpen-Mechelen-Haacht aan, maar door een snelwegafsluiting in Nederland lijkt het logischer om nu vanaf de andere kant te komen langs Eindhoven en dan de E314. We moeten naar de parking van de Hive (resort), is dat te doen? Moet je dan via Rotselaar onderlangs? Ik kan nog niet echt een verkeersplan vinden..
Welke snelweg zal er afgesloten zijn? Wij rijden ook altijd via Antwerpen/Mechelen.

Ik denk dat je voor de Hive parking sowieso altijd via Haacht moet komen, niet via Rotselaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: FB1986

Users who are viewing this thread