Rock Werchter 2026

Omdat het er hier zo over gaat heb ik dat einde van die zaterdag toch ook eens wat dichter bekeken. Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt begrijp.

Op een tijdspanne van tien minuten (tussen 23u15 en 23u25) eindigen de shows in Barn, KluB C én NEST. Er is daar daarna niets meer, terwijl nét dan om 23u25 op de main stage 21P er aan begint. Dat gaat toch een absolute chaos (in het donker) zijn?

Als band is dat nu toch net wat je niet wil, namelijk dat net op het moment dat je aan je headliner set begint, enkele tienduizenden mensen als een mierennest door elkaar een nieuw plan/plekje gaan zoeken.

Alleen al maar voor crowd control is dit een uitdaging. Voor mij alleszins eentje die ik op de camping op zaterdagochtend eens in de groep ga gooien. 😉

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
En nog steeds maar 2 van het laatste album 😤
Dan ruilen ze A Forest toch in voor meer van het laatste album? Wil wel eens zien wat voor volksopstand er dan gebeurd.

@fatefearfighter goed punt dat je maakt. Dat is grofweg 35.000 man+ die dan in beweging komt (natuurlijk geen idee hoe druk het bij de Pixies gaat zijn buiten de barn).

Gaat precies een bende zijn ja. Maar ik wil ook echt het feestje bij The Reytons niet missen.

Beste blijft om CMAT te schuiven, erg benieuwd of ze dat nog doen.

Users who are viewing this thread