Rock Werchter 2026

Is Harry Styles nog een optie of is hij al te groot? Een paar festivals volgend jaar zou de ideale aanvulling zijn bij z'n stadion residenties, misschien wil hij Glastonbury wel eens doen en kan Werchter hem overtuigen om Werchter mee te pakken
Denk misschien over een paar jaar dat hij een rondje festivals gaat doen omdat hij het zelf leuk vindt. Niet omdat hij het nodig heeft, want hij verkoopt zijn eigen stadionconcerten wel (grotendeels) uit.

VOILA en Kokoroko zijn ook niet mooi tussen de Barn-namen geschoven, die overlappen ook al een stukje. Blijft een vreemde zaterdag hoor.

Geen Florence Road / The Haunted Youth clash meer ? Top !
Bleech 9:3 ga ik al in Botanique zien, dus die kan ik dan wel skippen.

Niemand die tijdens Twenty-One Pilots of all bands mag optreden is bizar en belachelijk.

• Leuk
Waarderingen: phil, NooT en JP5
Erg tof de toevoeging van Bleech, maar het maakt de zaterdag enkel pijnlijker met Haunted Youth vs Bleech & Beirut vs Florence. We zullen het maar luxe problemen noemen....

In elk geval wel wat te speculeren naar potentiële RW-headliners toe, of Barn grootheden:

Headliner:
- Tame Impala
- Blink 182
- Charli xcx
- Muse
- The Strokes (als die voorlaatste willen spelen)
- Fontaines DC
- NBT

Barn:
- Phoebe Bridgers
- Robyn
- Jungle
- James Blake

Dagevents:
- Olivia Rodrigo

En dan vergeet ik er nog wel een aantal...
Editors zou ik ook opschrijven als sub/cohead. Met een nieuw album tegen dan..

Zou mooie combo met Fontaines DC kunnen zijn

De toevoeging van Bleech 9:3 is echt fantastisch, wil ik super graag zien, maar de clash met the haunted youth is echt lelijk, die stond óók heel hoog op mijn prio lijst...

Users who are viewing this thread