Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Liever het zomergevoel bij 30 gr. dan deze druiligere 18 graden. Heb je niks aan je dag.
Dat verfrissend kort buitje mag dan heel even vallen. Het beste van 2 werelden
Bij 30 graden is het toch vooral puffen en minder genieten. Begin de 20 en zonnig is zelfs al genoeg voor mij. Meer dan warm genoeg. Ideale is 24 à 25 graden. Maar als ik moet kiezen tussen 30 graden of weer zoals de laatste dagen, dan toch de 30 graden.
Muse 2027 incoming dus.
Bij bepaalde bands kan je jezelf afvragen of ze België zouden aandoen, hier weet je dat het bewust geen zaalshow is.
Durf zelfs gokken Parklife 2027.
Muse 2027 incoming dus.
Bij bepaalde bands kan je jezelf afvragen of ze België zouden aandoen, hier weet je dat het bewust geen zaalshow is.
Muse 2027 incoming dus.
Het is natuurlijk niet de eerste keer dat ze hen op een apart event parkeren - zoals in 2013 (?) op Boutique - maar het is nu ook niet zo dat er een overaanbod aan headliners voor het hoofdfestival dreigt mometeel. Wel benieuwd welke grote rock-naam ze dan nog in hun mouw zouden hebben zitten.
Het is natuurlijk niet de eerste keer dat ze hen op een apart event parkeren - zoals in 2013 (?) op Boutique - maar het is nu ook niet zo dat er een overaanbod aan headliners voor het hoofdfestival dreigt mometeel. Wel benieuwd welke grote rock-naam ze dan nog in hun mouw zouden hebben zitten.
Ik heb dat idee eigenlijk wel, maar we zijn nog vroeg natuurlijk. Er lijken me wel heel wat opties te zijn. En Muse / OR zie ik volgend jaar sowieso op de weide staan, welke vorm dan ook. Zijn tours waar Live Nation achter zit.
Ja, het is heel hard gegaan. Zelfs al is Vorst Nationaal allesbehalve een topzaal (qua akoestiek dan). Lijkt me zeker een serieuze optie voor RW2027 voor Schueremans en co.
Niet alleen Vorst maar ook Ziggo Dome in Amsterdam is volledig uitverkocht nu! Dat verbaasde mij ook. Wellicht zal ze Glastonbury combineren met RW en zich concentreren op Europese festivals in juni en juli alvorens einde juli naar de Verenigde Staten te gaan.
Muse 2027 incoming dus.