Rock Werchter 2026

Altijd nog wel een plekje te vinden. Weet niet hoe groot je tent is?

Het handigst om eerst met de tent een rondje te lopen en een plek te kiezen en daarna de rest van je spullen, als je veel bij hebt.

Meeste kans denk ik in het eerste gedeelte vanaf de parking. Dat is ook relatief rustig en ver van de feesttent af.
Waar is dat gedeelte? Vanaf binnekomst ? Hebben een 3 persoons tent met iets grotere voorluifel.
 
Waar is dat gedeelte? Vanaf binnekomst ? Hebben een 3 persoons tent met iets grotere voorluifel.

Kaartje van een paar jaar terug, maar klopt in grote lijnen nog wel. Aan de noordkant is de parking blauw 1.
Pijltje aan de zuidkant is de in-/uitgang naar het festivalterrein.

Waar al die blauwe icoontjes staan en het paarse eet icoontje, daar staat de feesttent.

Ik denk dat je meeste keus hebt in het noordelijk deel. Aan de zuidkant is meestal vrij snel vrij vol.

image.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivalgek en NooT
Manmanman hoe meer ik me inluister hoe meer ik mezelf besef dat dit echt wel een bizar sterke lineup is. Ook echt veel artiesten die live blazers meenemen.

Vermoedelijk gaat het een programma zoals hieronder worden:
Donderdag:
Yong Yello - All Them Witches - Bente - Yard Act - Kasabian - Karen Dió - PUP - The Prodigy - Blood Incantation / Mumford and Sons (even kijken wat ik dan nog in me heb).

Vrijdag:
Overpass - Social Distortion - Viagra Boys - Franz Ferdinand - Kae Tempest - Radio Free Alice - The Warning - The XX

Zaterdag (wie neemt een extra rug voor me mee?):
LANDMVRKS - The New Eves - (Palaye Royale) - Adrian Quesada's Trio Assino - The Haunted Youth - Florence Road - Halsey - (Ecca Vandal) - Gorillaz - The Reytons - 21 Pilots

Misschien bij Gorillaz beetje vooraan, heel veel zin in dat feestje!

Zondag:
(Kaat van Stralen) - (Bad Nerves) - (Westside Cowboy) - Cory Wong - Rise Against - Last Train - David Byrne - (Psychonaut) - The Cure

Zit nog te dubben om helemaal vooraan te willen staan bij The Cure. Moby ga ik de 11e kijken op Bospop. Een half uur missen door Byrne uit te kijken vind ik teveel.

Ik denk dat je me na deze editie aan de zuurstof kan leggen en als Rayman zijnde van nieuwe ledematen kan voorzien.

Onwijs veel zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: NooT
Zijn er mensen die ervaring hebben met de breakfastvoucher? Ben zelf wel een grote eter dus lijkt mij dat ik beter 120 euro kan betalen dan zelf eten meezeulen of het op het terrein haal.
 
Zit nog te dubben om helemaal vooraan te willen staan bij The Cure. Moby ga ik de 11e kijken op Bospop. Een half uur missen door Byrne uit te kijken vind ik teveel.
Als je niet naar Moby gaat, ga dan naar Ethel Cain! Zo super goed op BKS, en balen dat ik t moet missen op Werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: StevLeen
Wat een slechte journalisten. Het is Wilde Weide die aan de alarmbel trok, niet BKS haha
 

Users who are viewing this thread