ES Primavera Sound Festival 2026

Reddit denkt evt ook Grian Chatten (was gisteren bij The Cure). Ik denk niet dat het Olivia gaat zijn tbh, zet wel de deur open voor een evt headline op PS27 tho.
Hmmm, ondertussen blijkt dat Olivia’s tech crew en band ook in Barcelona zijn… Zou zottekes zijn.

Ja, leuk dit. Ga Effie echt nooit kunnen zien op die mini stage. Zal wel de hele dag een zieke rij staan. :')

Ja, leuk dit. Ga Effie echt nooit kunnen zien op die mini stage. Zal wel de hele dag een zieke rij staan. :')
Ja insane lineup dit, maar echt onmogelijk om iets specifiek te zien zonder settijden...

En heel cool van Olivia! Het zal toch mbv worden hier denk ik, maar wel een goeie flex van het festival.

Neem aan dat er wel vanuit gegaan werd dat er nog wat zou komen in dat gapende gat op Occident, toch?

Sick dat dat dan OR blijkt te zijn…

Iedereen veel plezier weer vanavond!!

Straffe stunt maar vrees beetje voor crowd control nu ze het toch vrij op voorhand al hebben aangekondigd. Occident stage is nu niet het grootste podium.

Als je de crowds zag die PinkPantheress nog trok om een uur of drie (!) en tot ver buiten de Cupra mensen stonden, dan denk ik dat dit op peak hour tijdens een minder bekende headliner voor heel wat mensen een gemakkelijke keuze is. Weird om dit zo ver van op voorhand aan te kondigen. Waarom nu al?

Zou onze feature het gejynxt hebben? 🤦‍♂️

Bekijk bijlage 21011
Primehvera
Wat ben ik blij dat ik zo devestated was dat MacDemarco niet doorging dat we meteen weg zijn gegaan. Het heeft echt een half uurtje hard gewaaid en geregend, ik heb zoveel erger meegemaakt. Dit is echt een totale deceptie. Ik begrijp dat dit typisch Primavera is. Kan je nog zo'n mooie line-up hebben, maar ik ga niet meer. Zonde, want vorig jaar leek dit het mooiste festival waar ik heen geweest ben. Ik kijk nog wel uit naar the cure en gorillaz enzo maar de magie van het festival is volledig weg.
Ik kom hier op terug. Dit festival is gewoon te mooi. Ze zullen er vast van leren. En dat ze Olivia Rodrigo hebben geboekt (goedmakertje?) is echt ongekend. Glastonbury taferelen.

Btw Skrillex draait in de Curpa Pulse van 01:00-06:00 en iemand vertelde me net dat Four Tet bij Slowdive in the crowd stond en dat hij samen met Skrillex (b2b) gaat draaien vanavond. Wat voor grote dillema's zorgt want had eigenlijk bullet for my valentine willen zien maar dan kies ik toch voor Olivia. Maar Kneecap & Peggy Gou of Four Tet b2b Skrillex is een taaie keuze. Geen klacht, luxeproblemen.

Als je de crowds zag die PinkPantheress nog trok om een uur of drie (!) en tot ver buiten de Cupra mensen stonden, dan denk ik dat dit op peak hour tijdens een minder bekende headliner voor heel wat mensen een gemakkelijke keuze is. Weird om dit zo ver van op voorhand aan te kondigen. Waarom nu al?
Anderzijds last minute aankondigen kan ook gekke plotse stromen veroorzaken

edit: Ik zie zo’n dingen bij ons nooit gebeuren, volgens mij wordt dat nooit gecleard door de veiligheidsdiensten

Primehvera

Ik kom hier op terug. Dit festival is gewoon te mooi. Ze zullen er vast van leren. En dat ze Olivia Rodrigo hebben geboekt (goedmakertje?) is echt ongekend. Glastonbury taferelen.

Btw Skrillex draait in de Curpa Pulse van 01:00-06:00 en iemand vertelde me net dat Four Tet bij Slowdive in the crowd stond en dat hij samen met Skrillex (b2b) gaat draaien vanavond. Wat voor grote dillema's zorgt want had eigenlijk bullet for my valentine willen zien maar dan kies ik toch voor Olivia. Maar Kneecap & Peggy Gou of Four Tet b2b Skrillex is een taaie keuze. Geen klacht, luxeproblemen.
1. Schedule van Cupra Pulse staat op de Instagram van Four Tet. Klopt niet helemaal dat Skrillex 5u gaat draaien, zitten een hoop b2b's tussen.
2. Het is -uh MBV, niet Bullet. Ik hoop dat je dat weet. 😂
3. Ik verwacht gigantische rijen om überhaupt in Pulse binnen te geraken (zeker na 1/2u), dus bereidt je gewoon voor op teleurstelling..

Users who are viewing this thread