Pinkpop 2026

als je gelijktijdig aankomt en door de ingang gaat, kan vanaf 1 account 1voor1 gescand worden voor elke bezoeker.
Gaan de vrienden niet gelijktijdig naar binnen, hebben de mensen die samen naar binnen gaan in hun account de tickets nodig.
mag je met een dagticket ook meerdere keren naar binnen en buiten of?

Elke site zegt wat anders = niet te voorspellen.
ja klopt, hou t zelf goed in de gaten. mn vriendin is panisch voor onweer dus wil niet teveel risico nemen.
Morgen maar goed bekijken. ene model zegt jackpot brabant, andere precies zuid limburg, andere weer twente, tja. gissen nog.

Volgensmij was ik de enige met interesse maar deel het toch maar. Zojuist contact gehad met Concerto. Dadi Freyr zal zaterdag echt al op Pinkpop ronddwalen en zijn signeersessie is dus een dag eerder dan zijn optreden. Erg zuur voor de fans met een zondag dagkaart die graag een krabbeltje van hem wilde.

Ik daarentegen ben blij want wilde toch zijn album kopen en nu dus met krabbel.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa en Brian
Yes dat heb ik nu al 2 jaar op rij gedaan, je moet alleen opletten dat je op tijd naar binnen gaat voor de headliner. Volgens mij kon je max tot 22:00 naar binnen zoiets dacht ik. Weet de precieze tijd niet meer.
nee dat komt goed, maar mocht t iets met t weer wat minder gaan dan kan k evt de poort uit en binnen gaan. meer dat;) thanks voor de info.

• Leuk
Waarderingen: Madigan
Nee maar je vermijdt eventueel wel chaos die losbreekt als je met noodweer tussen 50-60k mensen staat.

JA Doe t voor mn vriendin dan die met dit soort situaties snel claustrofobisch is. dan helpt t meer als ik even buiten de hekken sta mocht de shit losbarsten, hoop natuurlijk gewoon op doorlopend feestje morgen:)

JA Doe t voor mn vriendin dan die met dit soort situaties snel claustrofobisch is. dan helpt t meer als ik even buiten de hekken sta mocht de shit losbarsten, hoop natuurlijk gewoon op doorlopend feestje morgen:)
Heb 't nog nooit hoeven doen gelukkig, maar ik neem me altijd voor dat als de shit losgaat, ik beter in de auto kan gaan zitten 😅

Ik heb mij ook tijdens Metallica niet druk gemaakt om het onweer, regen en wind. Waarom zou je ook, je weet niet waar het gaat inslaan.

Alleen als je tegen een metalen paal gaat staan leunen dan vraag je ergens om en de rest is roulette.

Nee maar je vermijdt eventueel wel chaos die losbreekt als je met noodweer tussen 50-60k mensen staat.
En waar ga je dan heen? Lijkt me niks dommers dan het terrein verlaten tbh..

Edit. ah, in de auto. Veel plezier met een halfuur daarheen lopen dan. Dan zou ik ook direct naar huis gassen hoor 😂

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En waar ga je dan heen? Lijkt me niks dommers dan het terrein verlaten tbh..

Edit. ah, in de auto. Veel plezier met een halfuur daarheen lopen dan. Dan zou ik ook direct naar huis gassen hoor 😂
Ja da's het grote nadeel van Pinkpop 😅
Al heb ik tegenwoordig familie daar om de hoek wonen, dus dat is een betere optie.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik vind er toch wel wat van, geen partytenten, vanwege veiligheid bij eventueel noodweer snap ik het ergens wel, maar bij het hele weekend 30 graden plus, flink wat zon, heb je weinig andere opties dan jezelf in te smeren met kipkruiden en lekker gaat te grillen...

• Haha
Waarderingen: Karel_073

Users who are viewing this thread