Pinkpop 2026

is het 1 plastic flesje (max 500 ml) per persoon?
mag het ook harde plastic zijn (zonder dop)?
Eigenlijk gewoon een normaal water flesje, maar wij hebben ook al 0,5 maar ook gewoon 1L of 1,5L voor 2 meegenomen. Tot nu toe met temperaturen als deze, werd er niet moeilijk over gedaan. De dop, mag officieel niet, maar stop het even in je schoen en draai binnen de dop er weer op.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Beetje laat voor de warmte tips maar bij de action heb je vernevelaar, waaier, handfan en koelhanddoek. Heb ze allemaal al in de rugzak gepropt. Daarnaast de gewone tips (lezen in de stem van Jan Smeets): petje op, genoeg water drinken, beetje later beginnen met het bier en af en toe ff in de schaduw. Klinkt als oma weet raad ja, maar kotsend in je tentje met een zonnesteek het weekend overleven is echt geen Pinkpop hoogtepunt.
Draai een plantenspuitmond op je drinkfles, af en toe ff sprietsen of gooi gewoon dat laatste lauwe water van je flesje over je heen. Dat is wel een verademing.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Flesjes tot 500 ml toegestaan volgens de mailing. Dat zal ook voor zakjes gelden. Of ze te koop zijn weet ik niet.
yep, te koop.
Links en rechts van North stage, worden ook in de app aangegeven als verkooppunt waterzakjes. Dit jaar weer met nieuw ontwerp uiteraard en opbrengst zal WML vast weer naar Stichting Water for Life gaan, ga ik van uit.

17618.png

Hoewel Morello officieel nog niet geannuleerd is bedenk ik me net dat Rowwen Heze natuurlijk al op het terrein is die zondag. Dat zou ik ook wel een mooi uurtje vinden.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Zijn er nog locals die toevallig tips hebben wat betreft parkeren in de buurt van camping B? Wij gaan vandaag de tent opzetten en hebben een parkeerticket voor P2, maar dat wordt vaak pendelen met deze hitte. Vandaar dat we hem liever “even” in de buurt zetten :)

Die zijn te groot voor de tent op Pinkpop...
Maar on a more serieuze toonzetting: Morello is eigenlijk ook te groot voor de tent, niet alleen zn stage ego. Op werchter verkocht hij lachend de barn uit en die is 5x de capaciteit van de tent op pp.

5x is een gok, maar wel veel groter.

Maar on a more serieuze toonzetting: Morello is eigenlijk ook te groot voor de tent, niet alleen zn stage ego. Op werchter verkocht hij lachend de barn uit en die is 5x de capaciteit van de tent op pp.

5x is een gok, maar wel veel groter.
Staat gewoon gepland in Doornroosje maandag. Valt allemaal wel mee dus...

• Leuk
Waarderingen: DadRock
Veel plezier alvast voor de campinggasten, let een beetje op elkaar maar vooral op jezelf!! 🤘🍻

Vandaag moeten we nog werken, kids zijn op schoolreisje dus die zullen niet zo vroeg terug zijn verwacht ik. (Aachener Zoo en Efteling)

Het weekend zal ik te herkennen zijn.

Vrijdag
Smooth af Tennessee whiskey (witte thanktop)

Zaterdag
Counting all the assholes in the room (Roze Thank top)

Zondag
Waarschijnlijk een spijker Top of een Roze pailletten Top ( nog niet helemaal over uit, vanwege de hitte)

Bijlagen

• Screenshot_20260618-095537_Brave~2.jpg
    Screenshot_20260618-095537_Brave~2.jpg
    121,4 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20260618-095656_Brave~2.jpg
    Screenshot_20260618-095656_Brave~2.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_20260618-095718_Brave~2.jpg
    Screenshot_20260618-095718_Brave~2.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 3
  • Screenshot_20260618-094722_SHEIN~2.jpg
    Screenshot_20260618-094722_SHEIN~2.jpg
    281,2 KB · Weergaven: 2
  • Screenshot_20260618-094829_SHEIN~2.jpg
    Screenshot_20260618-094829_SHEIN~2.jpg
    453 KB · Weergaven: 1
Iemand enig idee hoe laat ik het beste kan arriveren op camping B om wat dichterbij de degelijke toiletten te staan en niet naast dixies?

Aan alle campinggasten welke vandaag al in "ons" sjunne durpke arriveren: Welkom en veel plezier!! Langzaamaan begint Landgraaf weer even te verdubbelen qua inwoners 😎

Iemand enig idee hoe laat ik het beste kan arriveren op camping B om wat dichterbij de degelijke toiletten te staan en niet naast dixies?
Oeh lastig, ik denk dat die velden vandaag vlot zullen vullen. Maar als je niet meteen met een hele groep komt dan zal er zeker tot iets van 17:00 uur wel een plekje zijn te vinden.

(wel verder lopen naar de uitgang van Camping B elke dag, aangezien ze de laatste jaren maar 1 in en uitgang hanteren volgens mij)

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Ik wens alle Pinkpop gangers een fantastische editie met fraai weer!!

Voor het eerst sinds 35 jaar onafgebroken geweest maar nu een hemels geschenk om Guns and Roses in een zaal te zien vandaag en zaterdag.

Twijfelde nog om zondag te gaan maar wordt uiteindelijk Graspop geworden.Te veel leuke bands/artiesten die dag waaronder mijn held Alice Cooper.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread