Pinkpop 2026

Inderdaad. Ik zou dan nu al voor vervangers op graspop gaan kijken. John Coffey zou gepast zijn.
Graspop heeft al vervanging.
misschien heeft Pinkpop al aan de reservelijst de eerste telefoontjes opgepakt

Graspop:
📢 Line-up update!

Due to a family emergency, Tom Morello will unfortunately not be performing at #GMM26.

Wind Rose moves to Tom Morello's timeslot, while Bulls On Parade takes over Wind Rose's original slot. Check the app and our website for the updated running order.

Ik verwacht ook John Coffey, al zou ik het geweldig vinden als ze Landmvrks nog uit de hoge hoed zouden toveren zijn die dag vrij en in de buurt

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Lijkt mij wel ja, wordt op de een of andere manier mijn eerste keer bijwonen dus ik kan het je straks vertellen.

Hoe dan ook zal ik me insmeren met boter en langs de hekken en beveiliging glippen om de rest van het terrein te verkennen.
Insmeren met boter als het warm is, de held 🙏🏻

Ik blijf lekker op het forum meelezen met een flinke dosis fomo schuim om de mond.

Alles dat gedeeld kan worden op t forum is mooi meegenomen, maar ik zou vooral lekker genieten daar zonder met de telefoons bezig te zijn.
Ik hoop dat het een prachtige editie wordt en dan gaan wij volgend jaar ook weer met een groep.

Users who are viewing this thread