Pinkpop 2026

Ik drink eigenlijk altijd alleen de donderdag avond met de silent disco, de echte festival dagen puur water!
(Alhoewel de mojito met crushed ice ook wel lekker klinkt voor deze editie)

LOL had tijd geleden meegedaan met een winactie, krijg nu bericht dat ik 'm gewonnen heb. 6 (!) weekendtickets voor pinkpop haha!!
verkoop mn 2 vrijdagtickets en dan plakken we wss een zaterdag achteraan hoe vet

heb er wel 4 'over' dan. als iemand hier last minute nog een weekend wil gaan (ff kijken of ik ze uberhaupt wel kan overzetten als k ze ontvangen heb), wil ik ze voor een leuk prijsje wel wegdoen. win win.

LOL had tijd geleden meegedaan met een winactie, krijg nu bericht dat ik 'm gewonnen heb. 6 (!) weekendtickets voor pinkpop haha!!
verkoop mn 2 vrijdagtickets en dan plakken we wss een zaterdag achteraan hoe vet

heb er wel 4 'over' dan. als iemand hier last minute nog een weekend wil gaan (ff kijken of ik ze uberhaupt wel kan overzetten als k ze ontvangen heb), wil ik ze voor een leuk prijsje wel wegdoen. win win.
Vet man, Gefeliciteerd. Bij wie had je kaarten gewonnen

Een leuke prijsje vragen voor gewonnen prijzen is wel wat goedkoop.... geef ze dan gewoon gratis weg. Dat doen we hier eigenlijk altijd. Zie ook LiveisLive topic. :)

Zou je mij op de hoogte willen houden? Misschien dat de oudste van mijn vriend en zijn vriendinnetje mee willen?

Gewoon een pretpakket van maken. 4 weekendkaarten voor 600 euro. Of anders twee keer 2 weekendkaarten voor 300 euro. Zoiets. Dikke korting, 1 dag van tevoren, dat moet helpen. Anders twijfel ik of je ze allemaal nog kan slijten zo op het laatste moment...

Gefeliciteerd! 🎊

Echt een dikke prijs en ik zie ook niet in waarom je aan de verkoop van die 4 tickets niet wat mag overhouden. Zelfs als je iemand blij kunt maken met een enorm aantrekkelijke bodemprijs hou je er nog een leuk zakcentje aan over. Win win.
Precies, iemand die je niet kent kan gratis naar binnen en jij mag meteen bijna 4 euro gaan aftikken voor een pilsje zodra je binnen bent. Zijn jou kaarten, heel veel plezier ermee!!

• Leuk
Waarderingen: JP5 en legenden
Ik zou daadwerkelijk 4 vrienden meenemen en dan zouden zij de drankjes wel betalen ;)

Maar mooie prijs om te winnen zeg!

Is verboden om die tickets te verpatsen denk ik hoor..
Als het al zo is zou ik me er niet te veel van aantrekken. Je wint 2 dagen voor het festival maar liefst 6 tickets, dat is nog best ingewikkeld. Hij heeft al geluk dat hij zelf in ieder geval al PP plannen had.

En als het overdrachttechnisch een moeilijk verhaal wordt: in het meest ongunstige geval moet je samen met de koper naar binnen.

Users who are viewing this thread