Pinkpop 2026

Mailtje voor de bus binnengekregen, ik krijg zowaar heel erg veel zin! Enige waar ik geen zin in heb is de warmte, dat vond ik in 2022 echt niet te doen eerlijk gezegd.

Vooralsnog is buienradar de enige die nog zo veel water voorspelt. En als ik dan de buienradar op mijn woonplaats zet (ten zuiden van Eindhoven) geeft hij de 10mm morgen al aan. En waarbij er in Kerkrade weer nauwelijks wat valt.

Kortom: We zien het vrijdag pas :ROFLMAO:

Vooralsnog is buienradar de enige die nog zo veel water voorspelt. En als ik dan de buienradar op mijn woonplaats zet (ten zuiden van Eindhoven) geeft hij de 10mm morgen al aan. En waarbij er in Kerkrade weer nauwelijks wat valt.

Kortom: We zien het vrijdag pas :ROFLMAO:
Precies dat we gaan ‘t zien. Ik vindt de warmte ook te. Misschien valt ‘t uiteindelijk allemaal mee en valt de eventuele regen net buiten Megaland.😉

Komt allemaal echt goed, naar je lichaam luisteren, af en toe schaduw opzoeken, genoeg drinken en niet alleen bier, jezelf afkoelen met water een natte doek in je nek leggen of je petje/hoedje nat maken.

En ook op elkaar Letten. We gaan er hoe dan ook weer een super editie van maken dat is zeker!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal en EFDEE
Bekijk bijlage 21316

Laatste pluim voor regio zuid. Staat iig vast dat vrijdag ~ 32 graden wordt, zaterdag en wss zondag tikje koeler rond 29 graden.

Neerslag is idd niet te voorspellen door de instabiele lucht. Hoop dat t onweer wegblijft..
Dit is regio midden, niet zuid. En het is inmiddels ook al niet de laatste pluim meer (dat was het waarschijnlijk wel toen jij hem plaatste). Dit is de laatste pluim specifiek voor Landgraaf (iets andere weergave, maar hetzelfde model) https://kachelmannwetter.com/de/vorhersage/6621561-landgraaf/ensemble/euro/hoechsttemperatur

Het gemiddelde komt uit op vrijdag 34 graden, zaterdag 31 graden, zondag 30 graden. Maar hou er ook rekening mee dat bij warm weer de temperatuur vaak 1-2 graden hoger uitkomt dan het pluimgemiddelde

• Leuk
Waarderingen: legenden
Ik krijg zojuist mail van ticketmaster dat P2 op donderdag pas vanaf 1430 geopend is.
Is dit echt zo? Of zijn ze vaak al gewoon eerder open? Want dan zou dit betekenen dat het niet mogelijk is om voor 15:00 in de rij van camping B aan te sluiten
Ik zie ook de e-mail waarin ook staat aangegeven dat ze savonds van 22.00 tot 06.00 niet bereikbaar is ivm wegafsluitingen. Wij komen zo rond 10 uur aan naar verwachting. Moeten morgen nog zo'n 3 a 3,5 uur sturen voordat we er zijn - vertrekken zo rond half 7/7 uur. Als ik het zo lees dan is de Mensheggerweg afgesloten voor toegang tot p1. Iemand ervaring mee?

Laat maar: in sheet van de gemeente bijgaande gevonden. Afsluiting deze weg pas vanaf vrijdag.

Bijlagen

Het begint op voetbal te lijken..... 18 milj. weercoaches

🎤 Pinkpop Weerbericht 2026 – Speciale Festivaleditie 🎸

Goed nieuws voor Pinkoppers: het weer lijkt zich dit weekend te gedragen als een bezoeker met een VIP-bandje. Overdag verwachten we aangename temperaturen, afgewisseld met zon, wolken en de gebruikelijke Limburgse spanning: "Moet ik nou een poncho meenemen of niet?"

🌤️ Vrijdag: Ideaal festivalweer. Zonnebril op, maar houd een vestje achter de hand voor wanneer de temperatuur na middernacht harder daalt dan je energieniveau na je festivaldag.

⛅ Zaterdag: Kans op wolken. Niet schrikken: dat zijn geen rookmachines van The Cure, maar echte exemplaren.

🌦️ Zondag: Mogelijk een buitje. Gelukkig hoort een beetje regen bij Pinkpop zoals modder aan sneakers en een verloren vriend die ineens weer opduikt bij de frietkraam.

🎪 Festivaladvies: Smeer jezelf in met zonnebrand, neem een poncho mee en accepteer dat je uiteindelijk toch precies het verkeerde kledingstuk aan hebt.

De kans op muziek is 100%, de kans op dansen stijgt naarmate de dag vordert en de kans op "nog ééntje dan" bereikt zondagavond kritieke waarden. 🤘🍻

One More Day GIF by Swiss Football Association

Donderdag beginnen we al Dennis!!
helemaal mee eens. is dit trouwens aftellen naar het verlies van Zwitserland tegen Bosnië :ROFLMAO: :ROFLMAO: ?

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik zie ook de e-mail waarin ook staat aangegeven dat ze savonds van 22.00 tot 06.00 niet bereikbaar is ivm wegafsluitingen. Wij komen zo rond 10 uur aan naar verwachting. Moeten morgen nog zo'n 3 a 3,5 uur sturen voordat we er zijn - vertrekken zo rond half 7/7 uur. Als ik het zo lees dan is de Mensheggerweg afgesloten voor toegang tot p1. Iemand ervaring mee?

Laat maar: in sheet van de gemeente bijgaande gevonden. Afsluiting deze weg pas vanaf vrijdag.
dit is gewoon logisch. dit is loop route naar het festival dus je moet via Mansheggerweg rijden.

Hopelijk valt het mee en kan hij tour donderdag hervatten op Graspop en zaterdag Hellfest
Vooralsnog gaan zijn optredens op de festivals door. Laten we het hopen want denk dat heel veel mensen uitkijken naar zijn optreden.

"Morello is still scheduled to appear at three European festivals this week: Belgium’s Graspop Metal Meeting (June 18), France’s Hellfest (June 20), and the Netherlands’ Pinkpop (June 21)."

bron: https://www.nme.com/news/music/tom-...shows-due-to-family-medical-emergency-3951156

Ik vind het zo bijzonder hoe mensen dat doen en kunnen... Als je met 33 graden bier gaat tanken als een vrachtschip met amper een glas water dan val je na een paar uur toch gewoon om?
Dat heb ik sws nooit begrepen, ook zonder die temperaturen niet. Zelf voel ik toch aan, waar de grens ligt. En ga dan ook tijdelijk over op frisdrank en/of even iets eten. Daarna kan altijd nog een alcoholische versnapering gedronken worden. Maar nooit zo diep, dat ik niet meer op eigen benen kan staan of zelfs niet meer weet wat ik gisteren gedaan heb, bewijzen van spreken.

• On fire
Waarderingen: Superedo
Waren jullie altijd zo verstandig ;)?

Inmiddels drink ik, ongeacht het weer, nauwelijks tot geen alcohol. Maar een jaartje of 15 tot 20 jaar geleden, liet ik me niet tegenhouden door wat zon ;).

Ze weten het allemaal niet 🤣

Bijlagen

• Screenshot_20260617-115713_Buienalarm.png
    Screenshot_20260617-115713_Buienalarm.png
    409 KB · Weergaven: 13
  • Screenshot_20260617-115834_Meteored.png
    Screenshot_20260617-115834_Meteored.png
    424,2 KB · Weergaven: 13
  • Screenshot_20260617-115859_Moto Widget.png
    Screenshot_20260617-115859_Moto Widget.png
    146,9 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20260617-115817_Buienradar~2.jpg