Pinkpop 2026

Het is idd belachelijk om boos te worden om het feit dat iemand anders een andere club leuker vindt. De realiteit is het helaas wel, getuige de shitload aan ME die elke week weer dit soort gekkies uit elkaar moet houden. Dus ik snap zo'n organisator wel die dan zegt: "doe maar even niet op mijn feestje."
Oh daar kan ik mij ook heel goed wat bij voorstellen hoor. Feit is gewoon dat bij heel erg warm weer er bijna niets zo fijn is om te dragen als een voetbalshirtje. Gelukkig ben ik een paar kilootjes kwijt waardoor een aantal Bandshirts wat te groot zijn geworden, die maar aandoen op vrijdag en zondag.

sun square??
is dat dan bij de sun stage desperado?
SUN Square dat is het Pinkpop Plein naast de ingang, waar een paar jaar terug nog Stage 4 was en vroegere tijden de Autokino. (Je vind daar 2026 o.a. 3 podia: Sun stage x Desperados, De Stille Jan en Karaokebar)

Voor mij eerste keer PP volgende week, hoe is de drukte? Ga ik best een tijdje op voorhand wachten of kan je meestal makkelijk overal door? Want RW en PKP heb ik al gedaan en daartussen is er een groot verschil, Werchter voelde veel drukker aan dan PKP

Wordt gewoon afwachten met ‘t weer. Elke app geeft wat anders aan. Weerplaza begin avond rond Kingfishr paar onweersbuien. Buienradar zegt dat ‘t gewoon droog blijft. 🤔

L1 weer zegt broeierig en tropisch en kans op lokale onweersbui. Hoe dan ook poncho’s gaan mee en het is afwachten en hopen dat lokaal niet op Megaland is. 😉

Wordt zeker weer te gek, dat staat vast

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Ik volg deze Belgisch-Limburgse weerman altijd. Heeft een weerstation vlak over de grens en kan de beschikbare modellen altijd erg nauwkeurig interpreteren. Wordt als weerman ook door Extrema Outdoor en Pukkelpop ingehuurd. Weliswaar een mega narcist (weerman op z'n kentekenplaat 😅), maar wel zeer kundig.

Voor mij eerste keer PP volgende week, hoe is de drukte? Ga ik best een tijdje op voorhand wachten of kan je meestal makkelijk overal door? Want RW en PKP heb ik al gedaan en daartussen is er een groot verschil, Werchter voelde veel drukker aan dan PKP
soms staan er een paar rijen, maar over het algemeen gaat het vrij vlot allemaal om binnen te komen. Soms is het even wachten, maar niet extreem lang. Er zijn aparte rijen voor weekend ticket houders en dag tickets. En de mensen die op de camping verblijven, hebben meestal al een polsbandje. Die hoeven dus alleen maar door te lopen, naar de tassen controle "als je al gecontroleerd wordt, gebeurt namelijk ook niet altijd"
Misschien ook afhankelijk van hoelaat dat je aankomst is. Als wij aankomen, zijn de poorten namelijk al open. Dan is het eigenlijk bijna zo doorlopen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread