Pinkpop 2026

Kleine wijzigingen in ons Spoorboekje, Vaccines vervangen door Buffalo Traffic Jam (stage 4) en NAFT (stage 4) ipv Royel Otis.

vrijdag:
Waarschijnlijk nog net op tijd aanwezig voor The Pretty Reckless - Buffalo Traffic Jam - Kingfishr - Roxy Dekker - The Beaches - Teddy Swims - Zara Larsson - Twenty One Pilots

zaterdag:
Giant Rooks - Haevn - Lauren Spencer Smith - Suzan & Freek - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - Idles - Editors - Halsey

zondag:
My Baby - Dogstar - "5x11 Pinkpop, Hoogmis van het Zuiden" - White Lies - Die Spitz - Tom Morello - NAFT - Max McNown - Yungblud - Di-rect - Foo Fighters - Vuurwerk/All You Need is Love

Kleine wijzigingen in ons Spoorboekje, Vaccines vervangen door Buffalo Traffic Jam (stage 4) en NAFT (stage 4) ipv Royel Otis.

vrijdag:
Waarschijnlijk nog net op tijd aanwezig voor The Pretty Reckless - Buffalo Traffic Jam - Kingfishr - Roxy Dekker - The Beaches - Teddy Swims - Zara Larsson - Twenty One Pilots

zaterdag:
Giant Rooks - Haevn - Lauren Spencer Smith - Suzan & Freek - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - Idles - Editors - Halsey

zondag:
My Baby - Dogstar - "5x11 Pinkpop, Hoogmis van het Zuiden" - White Lies - Die Spitz - Tom Morello - NAFT - Max McNown - Yungblud - Di-rect - Foo Fighters - Vuurwerk/All You Need is Love
He wat is dat nou Dennis? Jij als Mister Pinkpop van het forum, die er pas om 15:00uur is. Valt mij toch een beetje van jou tegen😜

De weermannen/vrouwen zijn het ook niet allemaal met elkaar eens. Sommige voorstellen toch ook, mogelijk regen en/of onweersbuien.

Sorry kon het even niet laten om te lachen, die laatste zin. Maar ja ik heb mijn vriendin mee, dus hoef er ook niet super sexy uit te zien🤣. persoonlijk vind ik sws dat je dat niet voor een ander moet doen, en gewoon moet dragen wat jij fijn vindt, prettig is.
Maar zitten goede tips bij.
Ik haal wel altijd een hoedje, maar op de een of andere manier krijg ik het daar alleen maar warmer van. En wij nemen de planten spuit mee😂 af en toe ff sprietsen en/of het laatste restant van het water flesje, even over je heen gieten lauw water is toch niet te pruimen. En polsen, nek en enkels af en toe koelen of nat maken. Maar ik vind de tip van degrotegeneraal ook een hele goede. Nadeel, je wordt dan waarschijnlijk minder bruin als je dat wil en wordt 🤷.
Het was dan ook cabaret he 😄. Lekker aantrekken wat je wilt, maar misschien wel even goed nadenken of het ook praktisch is. Het was best heftig de afgelopen versies waar wij waren. Ik zat idd ook al naar die handdoekjes te kijken, gaan zo op de shoplijst. Bruin komt vast wel goed.

VRIJDAG:
Hoedje halen - Sleep Theory stukje - Natasha Bedingfield stukje - The Pretty Reckless - The Vaccines stukje- Buffalo Traffic Jam stukje - Kingfisher - The Beaches - TEDDY SWIMS - The Plot In You misschien nog een stukje als we toch naar stage 4 lopen - VOILÁ - TWENTY ONE PILOTS

ZATERDAG
:
Giant Rooks -Jerub- HAEVN - SUZAN & FREEK -Sofi Tukker - Franz Ferdinand - IDLES - Editors - Halsey - The Cure

ZONDAG:
Daði Freyr - Dogstar niet helemaal vanwege hoogmis- HOOGMIS VAN HET ZUIDEN ! - White Lies ! Half- Good Neighbours half - Royel Otis - Wet Leg - YUNGBLUD! - Fat Dog - Di-Rect laatste stukje om een fijn plekje bij Foo's te hebben- FOO FIGHTERS

Het was dan ook cabaret he 😄. Lekker aantrekken wat je wilt, maar misschien wel even goed nadenken of het ook praktisch is. Het was best heftig de afgelopen versies waar wij waren. Ik zat idd ook al naar die handdoekjes te kijken, gaan zo op de shoplijst. Bruin komt vast wel goed.
Ja nou toch geniaal😁.
tot nu toe, heeft de plantenspuit en af en toe water overgieten wel gewerkt voor ons.
Let wel, de planten spuit is ook een semi drinkfles en wat betreft het overgieten. De kleren drogen toch wel weer, met die hitte. En ja af en toe op het zout en suiker deel letten niet non-stop alcohol nuttigen.

• Leuk
Waarderingen: grimbo76
Vrijdag
Hopen dat er nog plek is op de camping en tentje opzetten - (Herfshane)- Sleep Theory - The Pretty Reckless - Vaccines - Kingfishr - Ecca Vandal - Electric Callboy - Plot in You - 21 Pilots

Zaterdag
Hang Youth - Triggerfinger - Wodan Boys - Jehnny Beth - Leap - Haunted Youth - Franz Ferdinand - Idles - Editors - stukje Soulwax - The Cure

Zondag
Dadi Freyr -
Hoogmis van het Zuiden - White Lies - Die Spitz - Royel Otis - Wet Leg - Yungblud - Fat Dog - Foo Fighters

Eigenlijk moet ik na Pinkpop een schema maken waar ik nu werkelijk ben geweest 😂

Voor mij (en mijn vriend, dus niks zeggen over ski aggu..):

Donderdag: silent disco!!

Vrijdag: stukje sleep theory - Natasha Bedingfield (wss iets later door sleep theory) - The Pretty Reckless - kijken of we nog stukjes Balu Brigada kunnen meepakken - Kingfishr/ Ski Aggu - wat eten - Electric Callboy - Teddy Swims - Zara Larsson - 21P

Zaterdag (South North hoppen): Giant Rooks - Triggerfinger - Suzan & Freek - Sofi Tukker - Franz Ferdinand - Idles - Editors - Halsey - the Cure

Zondag: Dadi Freyr - Dogstar - hoogmis? - White Lies - Jade - Tom Morello/ Royel Otis - Wet Leg/ Max Mcnown - Yungblud - Foo Fighters

"Nou, als Hermans een knipoog geeft, dan weet ik het wel zeker: André Rieu komt met zijn hele orkest in een vliegtuig vol stroopwafels en witte wijn aanzeilen!"

Limburgse hoogmis? Meer een Rieu-mis met violen, vuurwerk en een traan op de wang van iedereen die ooit een wals heeft gedanst in de supermarkt.

't zal mij benieuwen wat er allemaal aan de strijkstok blijft hangen?

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
De weermannen/vrouwen zijn het ook niet allemaal met elkaar eens. Sommige voorstellen toch ook, mogelijk regen en/of onweersbuien.
zoals het er naar uit ziet gaan we te maken krijgen met "Spaanse pluim"

het voorspelde hoge drukgebied boven Benelux komt er, maar de onzekerheid zat/zit voornamelijk in de windrichting. Die lijkt dus nu steeds meer vanuit Zuidwesten stroming te komen. Met wind uit Noord waren we wel rond de 23 a 25 graden blijven hangen. Maar de Zuidwestelijke stroming neemt de kans op tropische waarde toe. Met de voorspelling binnen een week voor het grijpen, worden komende 2 a 3 dagen de voorspellingen voor het weekend inmiddels wel accuraat.

aldus Weerplaza uiteraard:
article-9644-48e52a3b2a0b-image-medium.jpg

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Wij gaan maar 1 dag dus dan is die hitte nog wel redelijk uit te houden denk ik. Hopelijk richten ze het terrein er ook goed op in.

Wij gaan maar 1 dag dus dan is die hitte nog wel redelijk uit te houden denk ik. Hopelijk richten ze het terrein er ook goed op in.
ik ga er op z'n minst van uit dat er extra wasbakken voor de toiletten staan (en vergeet niet, alle water uit alle kranen is gewoon Limburgs drinkwater)

hopelijk draait de windrichting nog zodanig dat we rond 25/26 blijven hangen. Als het 30/31 gaat worden, dan nemen we dat maar... Als het maar niet richting de 38/40 (!) gaat, dat is niet de hele dag vol te houden als je veel optredens Zuid en Noord podium volgt

Integendeel. Ludo is een legende 👌🏻
Haha ik heb geen idee kijk geen GTST en vind hem altijd zo nors ogen. Ben zelf een stuk jonger en (hopelijk) een zachtere uitstraling! 🤪

Frank Carter in de tent in 2022 was fantastisch... Wat een zweet ging daar van lijf tot mond 😂

Volgens mij was dat wel de dag dat de watervoorziening nog niet op orde was en er veel te lange rijen ontstonden voor de schaarse tappunten en de barren halsstarrig bleven weigeren om water beter beschikbaar te maken. Gelukkig de dagen erna beter geregeld. Wat mij gelijk deze oude lullen tip doet herhalen: drink alsjeblieft genoeg alcoholvrij vocht naast je biertjes, want anders is de lol er snel vanaf.
Dat is ook eigenbelang want als hulpverlener heb ik echt geen zin om semi-verplicht allemaal mensen op te moeten rapen in mn vrije weekend.

Bij de hema verkopen ze kleine hand ventilatoren op batterijen, hoeden en petten zijn een must (ook heerlijk om nat op je verhitte kop te zetten). Daarnaast profiteer ik al jaren van (teamloze) voetbalshirts: koel, drogen snel weer op en ook in roze verkrijgbaar. Dat geldt ook voor van die seksloze campingbroeken van bijv de decathlon incl lekker grote zakken voor je muntjes, glazen en waterzak. Maar ja, ik heb mn vriendin mee dus ik hoef er ook niet supersexy uit te zien. 😂

Tot zo ver opa's tips. 😘
Ik wil niet de Nationalist uithangen op Pinkpop maar heb zojuist op werk het Nederlands-elftalshirt gewonnen dus ik trek die lekker aan zaterdag. Mag je eigenlijk voetbalshirts met een club aan op Pinkpop? Waaiertje met sproeier gaat ook weer uit de kast en dan maar veel water en rustig aan met de pilsjes, wordt het misschien toch nog niet een veel te duur weekend.

Mag je eigenlijk voetbalshirts met een club aan op Pinkpop?
Zal er vast aan liggen hoe streng de beveiliger is waarbij je in de rij staat, maar heb vorig jaar gezien dat iemand door de beveiliging werd tegen gehouden vanwege een PSG shirt, dus zou het er niet op gokken. NL elftal shirt op zaterdag zal vast geen probleem zijn.

Zal er vast aan liggen hoe streng de beveiliger is waarbij je in de rij staat, maar heb vorig jaar gezien dat iemand door de beveiliging werd tegen gehouden vanwege een PSG shirt, dus zou het er niet op gokken. NL elftal shirt op zaterdag zal vast geen probleem zijn.
Heb het meegemaakt bij Rock Werchter dat een vriend een Sunderland shirt aanhad want "wie boeit dat nou?', nou niet over nagedacht dat Sam Fender uit Newcastle komt en er supporter van is, hij moest even wat anders aantrekken.

Heb het meegemaakt bij Rock Werchter dat een vriend een Sunderland shirt aanhad want "wie boeit dat nou?', nou niet over nagedacht dat Sam Fender uit Newcastle komt en er supporter van is, hij moest even wat anders aantrekken.
Absolute scenes als Sam Fender het publiek inspringt om hem een klap op z'n kop te geven... Maar had ie toen ook niet al geannuleerd?

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread