Pinkpop 2026

Wat de voorspellingen van het weer betreft zou ik ook liever rond de 25 graden zitten ipv richting de 30. Maar liever 30 graden dan regen en ik heb zo een beetje het gevoel dat het de laatste jaren dikwijls zo is. Ofwel regen ofwel te warm. Dus we hopen op 23 à 25 graden met een zonnetje, af en toe een wolkje en droog. We mogen hopen hé. Nog een week en dan zitten we ondertussen op de camping 😀😎

Weet iemand hoeveel oplaadpunten er in een kluisje op de camping zitten? Wij zijn met zen 2en en reserveren natuurlijk liever 1 dan 2 kluisjes.

Geldt dat ook voor de kluisjes op de festivalweide? En mag je powerbank meesleuren het terrein op?
Kluisjes met stroom zijn alleen op campings. Je mag wel een powerbank meenemen. Deze kun je dan natuurlijk altijd in je kluisje op festival terrein leggen als je ‘m niet gebruikt. Maar ze hebben dus geen stroom/ oplaadpunt

Zo.. deze komt erg dicht in de buurt bij die van mij! Benieuwd hoe jij Buffalo Traffic Jam en Kingfishr gaat combineren aangezien laatste een must is??
Dit is mijn moeilijkste clash van het weekend namelijk Kingfishr zal en moet ik vooraan meepakken, zou dat nog mogelijk zijn als ik de helft van Buffalo check?
Halve optredens heeft sowieso nooit voor mij gewerkt (ja halverwege weg als het me niet beviel).
Maar ergens later aankomen terwijl ze al 10 min. Bezig zijn ga ik heel slecht op!

Zoals geschreven laat ik Buffalo Traffic Jam schieten voor Kingfishr.
Kingfishr staat op Noord, daar zou je (als er alleen zoals afgelopen jaar een barrier achter staat en niet links en rechts) nog wel redelijk via een zijkant vooraan kunnen komen.

Users who are viewing this thread