Pinkpop 2026

🚨 De bierprijzen van Pinkpop zijn gelekt. De tap stond nog open.

Goed nieuws: het bier is nog steeds koud. Slecht nieuws: je hypotheekadviseur wil mee naar het festival. 🍺💰

Brand bier € 3,70
Desperados € 6,10
Desperados smaakjes € 6,50
Stëlz € 5,40
Brand Onverg. Blond € 6,50
Brand Pilsener € 3,85
Brand Weizen € 6,50
Texels Skuumkoppe € 6,80
Brand IPA € 6,50
Brand NEIPA € 6,50
Texels Skuumkoppe 0.0 € 6,00
Brand Oud Bruin € 6,00
Brand Weizen 0.0 € 6,00
Texels Skiller Wit € 6,80

Goed nieuws: het bier is nog steeds koud. Slecht nieuws: je hypotheekadviseur wil mee naar het festival. 🍺💰

Brand bier € 3,70
Desperados € 6,10
Stëlz € 5,40
Brand Pilsener € 3,85
Brand Weizen € 6,50
Texels Skuumkoppe € 6,80
Brand IPA € 6,50
Brand NEIPA € 6,50
Brand Oud Bruin € 6,00
Brand Weizen 0.0 € 6,00
Proost 🍻

Brand bier € 3,70
Desperados € 6,10
Stëlz € 5,40
Brand Pilsener € 3,85
Brand Weizen € 6,50
Texels Skuumkoppe € 6,80
Brand IPA € 6,50
Brand NEIPA € 6,50
Brand Oud Bruin € 6,00
Brand Weizen 0.0 € 6,00
Dat zou dus betekenen dat het nog altijd 3,70 is ipv de verwachte 3,80/3,90. Goed nieuws!🍻

Dit roept bij mij juist meer vragen op 😂

Geen halve liters meer? En waarom Brand bier en Brand pils? Is eentje dan 0,2L en eentje 0,25L ofzo? En er zouden toch ook pitchers komen?

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Brand bier € 3,70
Desperados € 6,10
Stëlz € 5,40
Brand Pilsener € 3,85
Brand Weizen € 6,50
Texels Skuumkoppe € 6,80
Brand IPA € 6,50
Brand NEIPA € 6,50
Brand Oud Bruin € 6,00
Brand Weizen 0.0 € 6,00
Water Gratis

€3,70 voor een klein bekertje pils doet echt pijn aan mijn ogen. Betaal je tegenwoordig op een terrasje ook maar daarom zit ik daar ook nooit meer....

Brand bier € 3,70
Desperados € 6,10
Stëlz € 5,40
Brand Pilsener € 3,85
Brand Weizen € 6,50
Texels Skuumkoppe € 6,80
Brand IPA € 6,50
Brand NEIPA € 6,50
Brand Oud Bruin € 6,00
Brand Weizen 0.0 € 6,00
Blijf het jammer vinden dat ze geen Krachtig Blond erbij hebben.

€3,70 voor een klein bekertje pils doet echt pijn aan mijn ogen. Betaal je tegenwoordig op een terrasje ook maar daarom zit ik daar ook nooit meer....
Ik drink eigenlijk alleen nog maar pils op een festival en op feestjes (als ze niets beter hebben), maar als ik zelf weg ga, dan bezoek ik altijd craftbeer cafés of brouwerijen.

Ik drink eigenlijk alleen nog maar pils op een festival en op feestjes (als ze niets beter hebben), maar als ik zelf weg ga, dan bezoek ik altijd craftbeer cafés of brouwerijen.
heb hetzelfde ja, drink steeds minder pils. laatste tijd op festivals eigenlijk ook niet meer. heb liever 1 speciaalbiertje dan 2 pilsjes
brand heeft prima speciaalbiertjes dus zou het wel weten als ik naar pinkpop ging :)

Toch wel bizar om de lucht videos van de camping te zien van vorig jaar, je ziet duidelijk dat er echt weinig mensen op de camping hebben gelegen.

€3.70 voor een biertje blijft aan de prijs, maar opzich ook goed om te zien dat Pinkpop die prijs stabiel houdt.

Laatste tijd lekker zitten luisteren, uiteindelijk tot onderstaande programma gekomen.

Vrijdag: Sleep Theory, Balu Brigada (tegelijk met Pretty Reckless, maar die heb ik al paar keer gezien), Buffalo Traffic Jam, Kingfishr (must see), Electric Callboy, The Plot In You, TOP

Zaterdag: Giant Rooks, HAEVN, Wodan Boys, Leap, Sofi Tukker (overlappen, maar beide een stukje is prima), Franz Ferdinand, Editors

Zondag: Dadi Freyr, Dogstar, White Lies, Tom Morello, NAFT, Fat Dog, Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Ik vind de prijzen eigenlijk best redelijk voor een festival. Laatst in de 013 3,75 voor frisdrank 3,85 voor een klein plisje en 6,- voor een grote, en dat was ook nog maar 0,4 ofz geeneens 0,5.dus wat dat betreft is 3,70 een redelijke prijs voor een pilsje op een festival.
Maar ja ook ik drink liever een speciaalbiertje of een cocktail (die staan hier trouwens niet bij en meerdere drankjes niet) en dan veel water, vooral als het echt warm weer is.
Een wijntje drinken ik sws nooit op festivals, concerten of carnaval ofz dat is echt troep. Die drink ik dan wel thuis of op het terras.

Valt inderdaad best wel mee, kan erger. Werchter werkt nog steeds met coins op bandje. In voorverkoop zijn ze 3,60 en als je ze op festival koopt 3,90

Vindt Werchter sowieso altijd al duurder vooral met eten. En dan ook regelmatig halve of zelfs 0,2 coin hanteren.

3,70 is tegenwoordig (hoe belachelijk eigenlijk ook) een prima prijs voor een biertje op een festival.

De opbouw is in volle gang bezig, Sunsqaure begint aardig vorm te krijgen, vanmorgen even langs gereden om te koekeloeren. De dranghekken en feesttent staan op en rondom camping B, langs de Hofstraat werden vanmorgen hele kuddes dranghekken geplaatst.

Wat betreft het weer ziet er steeds tropischer uit, met nu al 29/30 graden, wat ik persoonlijk weer iets teveel van het goeie vind.

Nog even het spoorboekje:
Vrijdag:
Sleep Theory, The Vaccines (Buffalo Traffic jam skip ik dan maar), Kingfisher (samen met de dochter kijken) (Ski Aggy skippen dan maar), Electric Callboy en halverwege ook nog even Yong Yellow checken, Teddy Swims (The plot in you helaas skippen), Zara Larsson, 21P

Zaterdag:
Giant Rooks, Lauren Spencer Smith (want de dochter gaat mee), LEAP, The Haunted Youth een stukje en dan door naar Franz Ferdinand, Editors, Halsey, The Cure.

Zondag:
Dogstar (want f*kking Keanu Reeves, plus het klinkt best lekker), White Lies, Tom Morello, Yungblud, Fat Dog, Foo Fighters

Zin in! Maar de temperatuur mag iets omlaag naar 25 graden 😉

€3.70 voor een biertje blijft aan de prijs, maar opzich ook goed om te zien dat Pinkpop die prijs stabiel houdt.

Laatste tijd lekker zitten luisteren, uiteindelijk tot onderstaande programma gekomen.

Vrijdag: Sleep Theory, Balu Brigada (tegelijk met Pretty Reckless, maar die heb ik al paar keer gezien), Buffalo Traffic Jam, Kingfishr (must see), Electric Callboy, The Plot In You, TOP

Zaterdag: Giant Rooks, HAEVN, Wodan Boys, Leap, Sofi Tukker (overlappen, maar beide een stukje is prima), Franz Ferdinand, Editors

Zondag: Dadi Freyr, Dogstar, White Lies, Tom Morello, NAFT, Fat Dog, Foo Fighters
Zo.. deze komt erg dicht in de buurt bij die van mij! Benieuwd hoe jij Buffalo Traffic Jam en Kingfishr gaat combineren aangezien laatste een must is??
Dit is mijn moeilijkste clash van het weekend namelijk Kingfishr zal en moet ik vooraan meepakken, zou dat nog mogelijk zijn als ik de helft van Buffalo check?
Halve optredens heeft sowieso nooit voor mij gewerkt (ja halverwege weg als het me niet beviel).
Maar ergens later aankomen terwijl ze al 10 min. Bezig zijn ga ik heel slecht op!

Zo.. deze komt erg dicht in de buurt bij die van mij! Benieuwd hoe jij Buffalo Traffic Jam en Kingfishr gaat combineren aangezien laatste een must is??
Dit is mijn moeilijkste clash van het weekend namelijk Kingfishr zal en moet ik vooraan meepakken, zou dat nog mogelijk zijn als ik de helft van Buffalo check?
Halve optredens heeft sowieso nooit voor mij gewerkt (ja halverwege weg als het me niet beviel).
Maar ergens later aankomen terwijl ze al 10 min. Bezig zijn ga ik heel slecht op!
Kingfishr is toch vrijdag? Dat is de minst drukke dag, dus ik verwacht niet zoveel problemen om redelijk laat nog een plekje ver vooraan te bemachtigen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread