Pinkpop 2026

wordt steeds lastiger goede fotos van de opbouw te maken door de begroeiing...

Sky Deck staat al, begin aan South stage is gemaakt, wc aanduidingen staan al, grote Merch tent naast hoofdgebouw. SUN Square (voormalige stage 4) is vandaag markt afgebroken, dus kunnen aan dat deel na vandaag gaan beginnen (komen 3 podia, waaronder Stille Jan)

zijkant SUN Square
IMG-20260607-184728545-HDR.jpg

Ingang en Merchtent voor hoofdgebouw
IMG-20260607-184855573.jpg

zijkant South stage opbouw en aangeleverde toiletten
IMG-20260607-191256343.jpg

achterzijde South stage aan artiesten ingang
IMG-20260607-191456509.jpg

Leuk dat je voor ons een oogje in het zijl houd Dennis!

Ik verbaas me er wel (weer) over hoeveel ze nog moeten doen in 1.5 week :) Maar dat komt uiteraard helemaal goed. Ik ben erg beniewd naar de nieuwe indeling, ik heb er hoge verwachtingen van. Die extra doorgang geeft toch wat meer sfeer denk ik.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik heb nog een Parking P3 Glampink kaartje voor de zondag over. Mag weg voor een zeer vriendelijke forumvriendenprijs♥️
Is dit alleen parking of ook de Glamping zelf?
Dacht namelijk dat de Glamping alleen, een vol weekend verhuurd werd? Maar dan dus ook losse dagen. Of is dit de dag camping, wat jij bedoelde?

Ook hier 2,5 uur. Roch Werchter 2 uur en een kwartier. Dus Pinkpop heeft ze met 2u vrij kort ingepland.
Zonde want andere festivals stoppen (gelukkig) niet om middernacht.
Als The Cure zelf zo graag naar Pinkpop wou komen, mogen ze daar ook wel eens een uitzondering voor maken.

Ik gok dat ze gewoon gaan uitlopen, toch? Die set staat als een huis zo.
Ik hoop het heel erg 🙏. The Cure zou zogenaamd zelf heel graag naar Pinkpop komen, dus 't zou eigenlijk een beetje schande zijn, mochten ze 40 jaar na hun eerste passage niet hun volledige set mogen spelen.

Vanwege strikte vergunningseisen en geluidsnormen in Landgraaf moet het muziekprogramma op Pinkpop elke festivaldag inderdaad verplicht om 00:00 uur (middernacht) afgelopen zijn.
De organisatie houdt zich hier streng aan. Het hoofdpodium stopt stipt op tijd om aan de milieu- en overlastregels van de gemeente te voldoen.
Typsiche Lage Landen zeker :(

• 100
Waarderingen: hersenscheetje
als ik die setlist van The Cure op Primavera zie wordt het een lange zit in de eerste helft van de setlist, ik kijk er niet gek van op als we na Pictures of You het al voor gezien houden, al wat ik leuk vind zit in de tweede helft van de setlist (In Between Days en A Forest) en 6 nrs in de encore. Of eerst een uurtje SUN-Square rondkijken en dan het laatste uurtje aanhaken. Maar kan me goed voorstellen dat het na uiteindelijk Editors en Halsey al een lange dag geweest is en het wel gedaan is voor ons...

als ik die setlist van The Cure op Primavera zie wordt het een lange zit in de eerste helft van de setlist, ik kijk er niet gek van op als we na Pictures of You het al voor gezien houden, al wat ik leuk vind zit in de tweede helft van de setlist (In Between Days en A Forest) en 6 nrs in de encore. Of eerst een uurtje SUN-Square rondkijken en dan het laatste uurtje aanhaken. Maar kan me goed voorstellen dat het na uiteindelijk Editors en Halsey al een lange dag geweest is en het wel gedaan is voor ons...
Ik zou dan toch echt een powernap nemen tijdens Halsey of Editors (die om het jaar komen) en The Cure echt helemaal tot je laten komen!

• Leuk
Waarderingen: Bart1981 en B0G5

Users who are viewing this thread