Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Door al die metalcorebands die interessantere of innovatievere dingen met het genre doen dan WCAR.
Precies, alle moderne, meest populaire metalcore bands spelen geen zuivere metalcore (meer): BMTH, Architects, Parkway Drive, Ice Nine Kills, Motionless In White, Electric Callboy, Bad Omens, Knocked Loose, Trivium, Spiritbox, Ankor, Nortlane, etc. (Avenged Sevenfold wil ik niet eens meerekenen).
Bands als Killswitch Engage lijken zelfs in de vergetelheid te zijn geraakt.

Laatst bewerkt:
De drummer van Kadavar bewijst maar effe dat iedereen met een grote drumkit gewoon heel onzeker is en zich ergens achter wil verschuilen. Wat een beest!

Breaking Benjamin wauw, een van mij 2 absolute must sees en stelde absoluut niet teleur. Kippenvel van begin tot einde en dat zegt wat bij deze temperaturen..

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Trivium bevestigd dat ze een headline Tour gaan doen met hun nieuw album, niet dat ze Graspop gaan headlinen ;)
Ik moet er misschien aan wennen dat als Amerikanen zeggen volgend jaar terug te zijn dat ze misschien Europa bedoelen en niet dit specifieke festival... Oh well learned something

Ligt dat aan mij of is er bij Alter bridge vanvoor enorm veel plek?

Breaking Benjamin! Eindelijk!
13 in een dozijn voor sommigen maar pure nostalgie en een uur meezingen voor iedereen aanwezig. Enorm goed!

Kublai Khan Tx verbaast mij toch even. Niet verwacht dat ik het zo zou smaken. Ook enorm beweging voorraan precies.
Toch even het zalige gitaarwerk van Alter Bridge links laten hiervoor. Zang lijkt me iets nasaler?

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem

Users who are viewing this thread